Account Manager - Managed Service team (TikiAds)

CÔNG TY CỔ PHẦN TIKI
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

  • Own plan and execution for driving brand/ agency adoption of Tiki Ads advertising solution.

  • Responsible for hitting adoption and revenue goals.

  • Manage relationships & get feedback from Brand/ Agency to improve the product - build long term engagement & satisfy their expectation.

  • Share/ Bring advertising products to market through workshop sharing/ customer conference on the monthly/ quarterly basis.

  • Should have a sound knowledge of media planning/ tool principles, and be able to guide the client on investment queries.

Yêu cầu công việc

  • Bachelor's degree in Business, Marketing or related fields

  • Fundamental understanding of customer journey in e-commerce and the tools to measure engagement in each step of the funnel

  • Fundamental understanding of common industry metrics such as Impressions, Clicks, CPM, CPC, CPA, Attribution

  • Strong in Excel

  • Ability to lead a meeting and follow up with others

  • 1-2 years sales experience, ideally working with ad agencies/ media/ publisher company.

  • A passion for data, insights and ideation.

Measures of success - OKRs


In the first couple of months, you would have:


  • Understood the client business and the category they play in, and key drivers of growth

  • Built a collaborative relationship with your clients, acting as the lead contact across your brands

  • Embedded yourself into the internal team and understood the different specialist teams you work with & find the process that can match TikiAds goal & satisfy to the others.

  • Understood the key tools and processes critical to the everyday running.

In 06 months, you would have:


  • Attend & receive Client Communication/Media Briefing

  • Deliver strategic communication response to business issues/challenges

  • Do a media planning which focus on the ads performance with the successful metric is ROAS / ACOS/ ROI...

  • Get ads investment & follow up with ads spending - this 'll be the main focus for your performance measurement.

  • Manage brand budget on an annual and monthly level

  • Monitor and analyze brand & competitive activities to gain learning and best practices

  • Deliver accurate and timely tracking reports

  • Collaborate with the different teams (internal and external) to ensure smooth and holistic delivery of requirements

  • Seek and recommend product innovations which will address business needs

Quyền lợi

  • Máy tính xách tay

  • Bảo hiểm theo quy định

  • Phụ cấp

  • Chăm sóc sức khỏe

  • Đào tạo

  • Chế độ nghỉ phép

Cập nhật gần nhất lúc: 2020-04-14 01:30:01

Xem thêm

Thông tin khác


  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Account Manager - Managed Service team (TikiAds) - Mã tin đăng: 1248135. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: kho tiki 367/F370 đường Bạch Đằng, P.2, Q. Tân Bình, TP.HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Bán hàng / Kinh doanh,, Quảng cáo / Đối ngoại / Truyền Thông,, Tiếp thị trực tuyến
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/05/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây