Admin Staff (Reception Desk)

CÔNG TY TNHH GENTHERM VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Duy Tiên, Hà Nam
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

Scope of work
This role will be responsible for:
• Admin jobs: Welcoming visitors; Support visitors & travelers with visa, air ticket, hotel booking; IN/OUT documents; Stationery & Pantry inventory; Some design & printing work; Make purchase/payment request;
• Other tasks: Events, Anniversaries, gift delivery, meeting room, graphic design, ect...
• HR jobs: involve in worker recruitment process, welcome candidates
Essential Functions and responsibilities:
• Making payment requests relating to all contract implementation as Visa, Hotel, tickets, coffee etc.
• Booking to make business cards for all company Employees, and tax code card, envelope
• Making and sending the Visitor List to All Manager every week and prepare all facilities to welcome the visitors well (shoes, access cards,...)
• Controlling the pantries facilities (coffee, milk, tea, sugar,...) and make sure to have full equipment for Guest and Offices.
• Assisting HRM and HR Department in some tasks relating to HR when required.
• Updating the candidate profiles everyday and assisting in recruitment when have.
• Booking Hotel for Visitors in and employees going on business abroad.
• Booking lunch for visitors, and co- ordinate the Event group to prepare for the events when have.
• Receiving and sending all couriers in and out company.
• Manage the interview record database for Operator and support the HR Executive in recording the interview reports and send the interview result to all candidates.
• Collect all stationery PRs from all Departments, sending to Purchasing Department to order. And implement to deliver to all Department to ensure to meet the production requirement on time.
• Booking tickets for all company employees going on business and support to book tickets for visitors when required.
• Making visa for all company employees going on business and visa for foreigners to Vietnam.

Yêu cầu công việc

Experience: 3 year- experience in same position
Education: University Degree (or equivalent)
Competencies:
• Personality : Good communicator, Assertive, Drive, Fair, Patient, Responsible
• Must be methodical
• High level of problem solving skills
• Skills : Good computer skills (Excel, word, PowerPoint)
• Must adopt a practical approach towards work
• Fluent English (listening, speaking, writing)

Quyền lợi

Free Lunch
Other
Professional working environment
Apartment
Competitive salary

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-28 03:00:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Admin Staff (Reception Desk) - Mã tin đăng: 4919470. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Road No.4&5, Dong Van II Industrial Zone, Duy Tien district, Ha Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 năm
Trình độ yêu cầu
Cao Đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Full-time
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
22/02/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây