Administration & HR Assistant

CÔNG TY TNHH MTV CIMIGO
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Administration responsibility:

• Responsibility involves ensuring the office operation run smoothly. Specially, you are in charge of the following tasks:

•Reception: answer incoming phone call and receive, deliver letters.

•Payments:

- All kinds of telephone: Make monthly payment request. It also needs breaking down for personal calls, projects or OH.

- Stationary: Make monthly payment request with breaking down for projects or OH. Record total expense monthly to make the comparison with previous month and year to report to HR Manager.

- Preparing all the advance, clearing and payment for office expense.

•Database management:
Monthly update database for company’s employees and clients.  

•Stationary:
Arranging necessary things/ stationary for new staff and preparing check list for resignation staff.   

•Parking: Monthly checking the changing & register with the packing.

•Maintenance office facilities

HR responsibility:  

•Fun Agenda: Assisting HRM to build and organize events that enable more celebrations of successes, fun and opportunities for social interaction across Cimigo.

Arrange presents, cards,…for staffs birthday, wedding, having baby & others.

•Assisting HRM in other paper work/ secretary duties.

•Insurance: Working on Insurance job (In patient & out patient). Give instruction for staffs in case of accidents & Illness happened.
 

•Dealing with government bodies: Assisting HRM to deal with government bodies to get work permit for ex-pat.

•Others: Filing and keeping all HR documents in well organized order (Insurance Claim, Leave Application, Interviewers personal files…..)

•Update leave usage and inform to Team Leader/ Manager. Make sure that all staffs joining has updated in annual leave record.

•Management: Regularly supporting your manager in checking office facilities and amenities to ensure a professional working conditions, and office cleaning status to ensure a safe, clean and tidy work environment.

Yêu cầu công việc

• Graduated College or University

• Experience: at least 1 year of same position

• Can communicate in English

• Personality: agile, honest, quick study

• Good at multitasking, teamwork and time management skill


Quyền lợi

• Can be work in proactive environment

• Health care insurance

• Working time: Monday - Friday. More plus, there is 2 day off/month (on Friday)

• Company events: birthday, women's day, Christmas....

• Yearly performance evaluation

• Friendly Manager and colleague

Cập nhật gần nhất lúc: 2020-10-16 17:00:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Administration & HR Assistant - Mã tin đăng: 1611522. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 217 Điện Biên Phủ, phường 15, quận Bình Thạnh

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chính / Văn phòng, Nhân sự, Thư ký / Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
16/11/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây