Administrative Officer

AASC AUDITING FIRM COMPANY LIMITED
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

The Administrative Officer serves as administrative support within a department who provide comprehensive quality services for the department. The successful incumbent must be able to work independently, under tight datelines and handles a wide variety of activities and confidential matters with discretion. The tasks involved include handling calls, processing accounts, handling of correspondence, expenses and leave verification and office coordination. Other than that, your responsibilities include:

Photocopying/scanning – assist in photocopying and scanning of project related documents at the office and client’s office.
Equipment inventory – requisition for purchase and monitoring of FTDS asset movements e.g. HDDs internal and external, USB thumb drives, laptops, imaging equipment, etc.
General administrative duties – stationery requests, preparation of invoices, payment requests, etc.
Assisting and supporting the Partners in the absence of the Executive Assistant
Help in fieldwork activity (if needed) – email reading and deciphering audio clips, as and when required
Reports – printing of tabs, printing of reports and appendices and exhibits, collation of documents and binding of client reports
Liaising with clients whenever the need arises
Filing/archiving – maintaining a list of documents to be and have already been archived in the warehouse.

Yêu cầu công việc

Dedicated, innovative, resourceful, team player and able to work under pressure
Good written and verbal communication skills
Good English is required
Minimum of 2 years of work experience in the related field
Drive to excel professionally, and to guide and motivate others
At least Diploma in Business Administration / Management, or a related field
Foster an efficient, innovative and team- oriented work environment

Quyền lợi

Enjoy full benefits as prescribed: Bonus for holidays, Tet & anniversaries of the Company; Company trip.
Learn from talented colleagues in professional services;
Fully participate in social insurance, health insurance, unemployment insurance, annual leave regime according to the State&039;s regulations;
Experience a professional and dynamic working environment with a clear career development path;
Opportunity to interact and work with diverse customers in many fields;
Access to world- class training programs and top learning opportunities;
Good salary package and performance bonus
The starting income level will be agreed upon, depending on the candidate&039;s capacity & ability to contribute;

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-20 18:55:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Administrative Officer - Mã tin đăng: 4904747. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Số 1, phố Lê Phụng Hiểu, Phường Tràng Tiền, Quận Hoàn Kiếm, Thành phố Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
19/01/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây