Administrative Specialist

CÔNG TY TNHH DEK TECHNOLOGIES VIỆT NAM
Mức lương
1 triệu/tháng
Địa điểm làm việc
Tân Bình, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Your responsibilities include but not limited to the following:

1. Administration:

- Taking care of staff’s benefits: healthcare insurance, annual health check, etc.

- In charge of purchasing and maintaining office inventory/equipment control.

- Assisting in the preparation of contract documents; proofreading and tracking contract, invoice documents.

- Working closely with other departments to support the newcomer in onboarding process.

- Taking care of transportation matters: work permit, visa, flight, accommodation, taxi.

- Producing and distributing correspondence memos, letters, and forms.

- Determining the administration issues and resolving them for smooth office operations.

2. Event organization: Organizing internal events: Annual Trip, Family Day, Birthdays, Barbeque, Tet Party, Team Buildings, Celebrations, Business Trips, etc.

3. Other tasks as when required.

Yêu cầu công việc

A University Qualification in Human Resources or Administration degree with:

1. At least 3 years experience as an Administrative Specialist or similar role;

2. Working knowledge of Microsoft Office Suite, including Word, PowerPoint, and Excel;

3. Excellent time management skills and the ability to prioritize work;

4. Attention to detail and problem solving skills;

5. Effective communication with suppliers;

6. Integrity: open and honest

7. Can-do attitude;

8. Ability to handle multi-tasks.

9. Good command in both Vietnamese and English.

Quyền lợi

At DEK Technologies you will find yourself in an exciting career with: 

1. Compensation & benefits: 

- Attractive compensation and benefits you will love. 

- Annual health check-up and Extra 24/7 Health and Accident Insurance applied from the 1st day of joining. 

- Loyalty bonus for long-term employees such as Cash bonus, Gifts, Extra insurance, and Extra leave. 

2.  Career advancement:

- Onsite Program, Exchange Program and Office Transfer Program. 

- Diverse offline and online technical workshop, soft skills training sessions and health talks.

- English courses taught by DEK’s English teacher. 

- At DEK, there are many different possible career paths. You can also tailor one for yourself. 

3.  Work environment:

 - 40 flexible working hours per week from Monday to Friday. 

- Annual Trip, Family Day, Year End party, BBQs party, Team Building, Release Celebration, Mid-Autumn party, Christmas party, Thank You party, etc. 

- Football Club, Badminton Club, Running Club, Music band, etc.

Cập nhật gần nhất lúc: 2023-03-21 19:35:07

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Administrative Specialist - Mã tin đăng: 3360020. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: số 139+141+121/137+121/143, đường Lê Lợi, phường Bến Thành, quận 1, TP. Hồ Chí Minh 0

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
28/04/2023
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây