Alternative Distribution Sales Support Assistant Manager

DAI-ICHI LIFE VIỆT NAM
Mức lương
30,000,000 - 40,000,000 vnd
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
5 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

** RYP Collection:

- Leading & working directly team of RYP collection; working with partners, sales forces & other relative department to maintain & increase the ratio RYP collection

- Responsible for RYP of active partners & inactive partners:

+ Coordinate to partners & relative departments on building report of RYP collection

+ Deliver/ update report to partners, sales forces…

+ Follow up & push RYP collection

+ Organize the RYP collection team: remining premium, support agent, sales forces to reinstate lapse policy

+ Coordinate on handling customer complain of collection.

+ Organize contests of RYP collection

** Recruitment Support team

- Looking for/ finding candidates of agent/IS/IS/SM/PSM to introduce to AD head or sales force leaders.

+Build & manage recruitment tool (join recruitment website & other sources)

+ Support on process of agent recruitment

- Supporting training course (FFS & AFS)

+ Coordinate to ADT & ADA on holding training courses

+ Implement training process in accordance with company rules & Mof regulation

+ Register, combine class, clear pending cases

+ instruct candidates, new agents

** Operation Support team

Including 2 tasks of sales support:

1. Policy delivery

- Coordinate to OP to deliver the issued policy to partner & sales force

- Organize tasks & process effectively to assure the timing

- Manage process to reduce risks & losing policy

- Coordinate to other department on handling complain

2. Sales material/printing

- Coordinate to other departments on implementing process of purchasing sales gift, document, printing products ….

- Manage stock

- Plan & deliver gifts on time to customer seminar, events…

** Supporting other activities of ADS.

Yêu cầu công việc

  • Graduated from University. (preferable economic, administration)
  • Over 5 years experiences in life insurance. In which, over 3 years experience in role of management/ supervisor operational team or sales support.
  • Management skill
  • Leading team to archive the common goal
  • Good at Word, Excel
  • Communication, Negotiation and Problem solving skill
  • Can use English
  • Team work.
  • Positive attitude & handle stress
  • Problem solving & negotiation skills.
  • Oriented manner of accuracy and orderness.

 ** System requirement

  • Ingenium
  • PIP
  • Referral
  • AD Portal
  • Epayment

Quyền lợi

  • Bảo hiểm theo quy định

  • Phụ cấp

  • Đồng phục

  • Thưởng

  • Chăm sóc sức khỏe

  • Tăng lương

  • Chế độ nghỉ phép

Cập nhật gần nhất lúc: 2019-08-10 00:17:10

Xem thêm

Thông tin khác


  • Bằng cấp:
    Đại học

  • Độ tuổi:
    Không giới hạn tuổi

  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Alternative Distribution Sales Support Assistant Manager - Mã tin đăng: 645605. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: 60A, Trường Sơn, P.2, Tân Bình, Tp.HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chính / Thư ký,, Nhân sự,, Bảo hiểm
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
5 năm
Trình độ yêu cầu
: đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/08/2019
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây