Assistant Brand Manager

CÔNG TY TNHH MTV TNI
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

MAIN FUNCTIONALITIES OF THIS POSITION

Assist to conduct brand/product innovation.
Track market/category/competitors/consumers
Assist to implement brand/product communication, activation and related marketing activities.
Assist to develop and manage brand key, brand vision and annual marketing plan.
Assist to track brand/product performance.

RESPONSIBILITIES

Assist Brand Manager to coordinate and lead internal and external relevant departments to ensure projects done properly and at high quality.
Assist to propose, develop, and implement the marketing program of assigned product.
Follow up and ensure direct marketing expense used effectively and efficiently to achieve product margin (P & L).
Assemble and analyze information on economy, competitor strategy & activation, customer insights, consumer needs and demands.
Other tasks: depending on the actual situation, direct supervisor or higher manager may add other permanent and/or temporary responsibilities in this job description.
Follow up, visit markets and analyze feedback from customers, consumers, then propose reactions.
Administration tasks: handling proposals, contracts and other documents in well-organized manner.
Assist direct superior in building annual marketing plan for the Company
Assist to propose, develop and implement tactical program to drive volume by period, regions, countries.
Assist to build annual marketing plan for assigned products.
Build relationship with suppliers, agencies and other department to get competitive information as well.
Assist to develop creative, media & research briefs and brief to agencies.
Assist to propose the development of new product and packages.
Assist developing the product communication strategies.
Work and follow up with agencies in developing TVC, packages, POSM, communication vehicles that fit with product communication strategy.
Followw up and analyze the development of assigned product (brand health, sales turnover, market share, …) and propose suitable programs.
Coordinate with other departments for relative projects.

Yêu cầu công việc

Demonstrate fair understanding of market/category/competitors/consumers.
Follow up and control marketing campaigns effectively and efficiently.
Provide good analysis and workable marketing activities.
University graduate.
Propose good ideas for brand/product innovation.
Make reports correctly & timely.
English: Upper-intermediate level
Provide insightful ideas for marketing/brand strategy.
Preferably at similar position in beverage business at least 01 year
At least 02 years of experience in Marketing & Advertising.
Fair knowledge of brand management.

Quyền lợi

Đào tạo
Bảo hiểm theo quy định
Thưởng

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-02-16 10:20:02

Xem thêm

Thông tin khác


  • Bằng cấp:
    Đại học

  • Độ tuổi:
    25 - 35

  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Assistant Brand Manager - Mã tin đăng: 431456. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: 13-13 Bis, Kỳ Đồng, Phường 9, Quận 3, Tp.HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Tiếp thị / Marketing,, Tiếp thị trực tuyến,, Thực phẩm & Đồ uống
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 năm
Trình độ yêu cầu
: đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
13/03/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây