Assistant Digital Marketing Manager

SAINT-GOBAIN VIETNAM
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Analyze to see if the quality of the product contents on website meets the company&039;s contents quality standards.
- Manage and cooperate with external marketing agencies and/or partners to achieve business KPIs and targets
- Evaluate emerging technologies. Provide thought leadership and perspective for adoption where appropriate.
- Create SEO strategies for websites & manage SEO performance and create new value for business. Identify user trends and insights, and optimize spend and performance based on the insights.
- Conduct websites, digital asset and marketing channels performance analysis with proposals for further growth. Utilize strong analytical ability to evaluate end-to-end customer experience across multiple channels and customer touch points, instrument’s conversion points and optimize user funnels.
- Independent project management including planning, execution, data monitoring & analysis and project review & ROI evaluation.
- Create, manage analyze and increase performance of Digital Paid Media Campaign in accordance with marketing & communication strategy.
- Conduct market research about marketing trends, user demands change and competitor analysis to explore applicable user growth marketing opportunities and diversified user growth channels/model;
- Devise marketing-oriented user growth strategy, approach and plan in line with business plan & objective with integration of in-app content, product feature & user activity in marketing initiatives.
- Manage Budget

Yêu cầu công việc

· BSc in Marketing, Communications, Public Relations or relevant field
· Proven work experience as a Digital Marketing or Marketing Communications Specialist
· Have basic understanding of HTML and CSS
· Have a solid foundation and experience working with website analytics tools (e.g Google Analytics, Adobe analytics, NetInsight, Omniture, WebTrends..) and other related products/services
· Hands-on experience with web content management tools
· Experience with A/B and multivariate experiments
· Strong analytical skills and data-driven thinking
· Experience in developing & optimizing landing pages, website, digital asset and user funnels
· Experience working with data sets and CRM databases. SQL knowledge would be considered a strong bonus.
· Have attention to detail & Can plan in advance, but also quickly adapt to management requirements
· Demonstrable experience leading and managing SEO, SEM, SMM., marketing database, email, social media and/or display advertising campaigns. Familiarity with B2B and B2C advertising campaign.

Quyền lợi

Phụ cấp
Nghỉ phép năm
Tăng lương
Đào tạo
Du Lịch
Laptop
Chăm sóc sức khỏe
Chế độ thưởng
Chế độ bảo hiểm

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-08-31 12:40:42

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Assistant Digital Marketing Manager - Mã tin đăng: 2013934. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Cao ốc IPC, 1489 Nguyễn Văn Linh, P.Tân Phong, Quận 7

Thông tin chung

Ngành nghề
Tiếp thị / Marketing , Tiếp thị trực tuyến
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 năm
Trình độ yêu cầu
: đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
18/06/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây