Assistant Manager/ Manager, Customer Services

AIA CAREERS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


Position Objective: This statement should be a general summary of the responsibilities listed in the next section.
This role has the responsibility for ensuring best quality of customer services and effective sales support in related sub-region and/or large size CS center as assigned by the company.
Roles and Responsibilities Describe specific key functions of the position or the essential areas of responsibilities, listing the most important first.
Begin each statement with an action verb Describe what, how, and why role/responsibility is performed.
Indicate average percentage of time each responsibility takes.
1.Train, coach and monitor CS staff’s performance to make sure that they provide an excellent service to customers and agents base on the defined service standard of frontline service Department (20%).
2.Daily check related reports/data for sure that all CS transactions at assigned CS Center and GA offices are reconciled at day end without errors after End of Day running (20%).
3.Routinely offsite check GA offices to make sure that GA staffs strictly apply AIA guideline, procedure and regulations (10%).
4.Brief and guide CS staff about AIA memos, guideline to make sure that staff (including GA staff) understand and implement them appropriately (10%).
5.Manage cash, receipt at CS Center and GA offices to make sure that they are under control without any misappropriation (10%).
6.Share the case study and motivate staff spirit. Conduct the training courses for CS team members. (10%)
7.Good relationship with AD and GA Director to get their full co-o

Yêu cầu công việc


Further detail will be discuss in the interview.

Quyền lợi





Attractive salary





Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws





Professional, dynamic working environment


Cập nhật gần nhất lúc: 2019-11-04 21:00:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Assistant Manager/ Manager, Customer Services - Mã tin đăng: 927772. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

AIA CAREERS

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Kế toán, Dịch vụ khách hàng, Bán hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
23/10/2019
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây