Assistant QC Manager (Bắc Ninh)

CXO SEARCH
Mức lương
negotiable
Địa điểm làm việc
Bac Ninh
Kinh nghiệm yêu cầu
15 years
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

–   Coordinating inspection process and status giving, product in process, and finished goods in order to make sure the quality of material / product


–  Manage and allocate QC Inspector and Shift Leader, QC Supervisor manpower to achieve optimum working performance and efficiency.


– Maintain and implement ISO system within company, including to lead internal and external ISO audits, external supplier audits from customers and BRC IOP Standard.


  1. Operational (Scope of Operational Responsibility)

  2. Manpower / Human Resources (Specification of the Job)

–  Developing self-competency and its subordinates through seminary, education, training, skills and experience.


  • Developing environment and positive job relationship, by showing good behavior and communicate effectively.

  1. Planning and Decision Making Authority

–   Understanding the determined method, technical, and product inspection systems.


–   Arranging work guidance accurately to achieve the determined target.


–   Authority to decide quality and inspection status of products and materials.


  1. Operational (Scope of Operational Responsibility)

  • Lead, instruct, inform and update QC Inspectors and Shift Leaders on operational/ inspection issues

  • Monitor sample collecting and inspection of products from new project trials.

  • Follow up preventive & corrective action for claim / complaint of internal until the problems are solved within department and with other departments.

  • Apply jig tool for visual checking.

  • Monitoring and arranging the realization of online inspection .

  1. Administration Work

  • Making history of claim / complaint for internal if the preventive / corrective action was done periodically .

  • Performing filing for Quality record document.

–     Performing stocking for Onhold product stock at QC quarantine periodically.


  • Making analyze report which related to its Quality objectives for Monthly Department Report

  • Managing the manpower and operational aspects of QC Department to achieve the optimum performance and efficiency according to Quality Objectives.

  • Controlling Audit result and giving solution, direction to each department to perform their operationally activities according to determined Policy and procedures, including needs to corrective action continually.

  • Performing Audit either needed or scheduled according to Audit Program.

Performing Audit either needed or scheduled according to Audit Program.


Yêu cầu công việc

  1. Formal education  : University Degree

  2. Experiences : Minimum 4 years in related position

  3. Skills :

  • Communicate in English well

  • Leadership skill

  • Computer Literacy (MS Office, powerpoint, SAP).

  • Understand SPC

Cập nhật gần nhất lúc: 2019-11-09 02:00:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Assistant QC Manager (Bắc Ninh) - Mã tin đăng: 705266. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CXO SEARCH

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
15 years
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/09/2019
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây