Brand Executive - Chuyên Viên Phát Triển Thương Hiệu

CÔNG TY CỔ PHẦN MC-BIFI BAUCHEMIE (VIỆT NAM)
Mức lương
750
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

This position will take care for branding activitities in MC-BIFI and support other cross-function support when needed.
MAIN DUTIES AND RESPONSIBILITIES:
- Lead the development and implementation of important brand initiatives that support brand strategy
- Monthly report to line manager as requested
- Monitor marketing parameters such as distribution, pricing, POSM to better position and optimize the company’s products
- Explore new markets/products and introduce new brands where appropriate
- Implement agreed communication plan (with agencies where appropriate)
- Develop POSM for marketing and sales activities
- Analyze data to obtain consumer insights that will grow the brand
- And other tasks related to company events or activities
- Collaborate with stakeholders and other key players to establish brand objectives
- Suggest and impliment creative ideas for marketing operations
- Analyze sales data and understand sales performance
- Work with Trade Marketing team to ensure effective execution
- Manage day-to-day activity of the brand to ensure that marketing plan effectively executed
- Develop and execute brand plan
- Ensure that brand budget and business targets are met
- Able to travel
- Conduct research to understand markets and determine how to position the company’s brands

Yêu cầu công việc

SKILLS AND COMPETENCIES:
- Ability to multi-task and meet deadlines.
- Able to work in a team envirornment and independently
- Able to work with various department to ensure the cohesion in the marketing effeorts through the industry
- Proficient in English skills
- Proficient in researching and analyzing data
- Previous experience managing small teams
- Superb organizational and time-management skills
- Strong oral and written communication skills, as well as presentation skills
- Product knowledge including pricing, packaging, and positioning
- A bachelor’s degree in marketing, business administration, communications, or similar field, candidates graduating from international universities are preferred
- Goal-oriented and results-driven partnered with a creative mindset
- Having at least 2-3 year-experiences in multi-national corporation (preferably in construction material industry)
BENEFITS AND ALLOWANCE:
- Social insurance and health care check as current Labor Law.
- Income: 15-17Mil VND, 13th month salary, bonus on holidays and birthdays
- Advanced professional training
- Clear career path and opportunity to develop in international company.
- Annual review and salary increase based on work performance
- Annual leave: 12 days and public holidays
- Teambuilding

Quyền lợi

come: 15-17Mil VND, 13th month salary, bonus on holidays and birthdays

Social insurance and health care check as current Labor Law

Teambuilding

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-09-29 10:12:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Brand Executive - Chuyên Viên Phát Triển Thương Hiệu - Mã tin đăng: 2995207. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

CÔNG TY CỔ PHẦN MC-BIFI BAUCHEMIE (VIỆT NAM)

Quy mô: 100-499 nhân viên
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Quảng cáo/Khuyến mãi/Đối ngoại, Marketing, Internet/Online Media
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
27/10/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây