Brand Manager

HYPERION CO., LTD
Mức lương
14 tr - 35 tr vnd
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

+ BRAND MANAGER PISITION- To develop and implement marketing & promotion plan for the assigned brands/products to achieve the annual targets as agreed with GBM.
- Implement all promotional activities as planned within the agreed time frame.
- Acquire market information concerning competitors, market situation and utilize information to improve sales and marketing activities
- Other works assigned by GBM.+ CATEGORY POSITION
- To contact with suppliers for getting quotation mock up and to manage POSM quantity.
- Prepare annual forecast and promotional budget and dicide on promotional plan of the assigned products.
- Assist and participate to achieve company objectives.
Category commercial performance
- Manage A&P budget affective and in line with company’s value chain
- Place appropriate orders to ensure product availability that meets consumer demands
- Fully in charge for develop an execution business plan for the brands in which specific by vendor/brand/ channel/ clients.
- Manage & monitor the brand performance both commercially and visibility in line with company’s target and budget.
- Make forecasts for product demand to ensure the sustainability of inventory
Category marketing activities
- Analyze data or insights to determine industry and consumer trends for the in charge products.
- Develop quarterly, yearly key promotion & activities plan for trade
- Develop exit strategies for unsuccessful products
- Managing and execution all brand’s communication material
- Develop and manage POSM production for brand
- Develop guidance for in- store – planogram
Others operation
- Work together with marketing teams to determine competitive pricing and promotional activities of a product category
- Work together with sales team to determine suitable distribution & penetration of the products / brands
- Work with others departments to carry out the necessary duties occur by daily operation.
- Foster trust relationships with vendors to achieve better pricing and quality of services

Yêu cầu công việc

- Candidates with experience from the position of Assistant Brand Manager can still apply
- Salary: Negotiation
- Priority is given to candidates with experience from the position of Assistant Brand Manager.

- Good experience in General Trade channel

- At least a year experience as Brand Manager position in glocery & confectionery field.

- Good command of English

- Flexible approach to work

- Brand building & marketing operation activities (sampling, planogram standards…), and Trade marketing.

- Good command of PowerPoint and Excel

- Bachelor degree in Marketing or Business Administration

- Communicate effectively.

Quyền lợi

Tăng lương
Chế độ thưởng
Du Lịch
Công tác phí
Laptop
Chế độ bảo hiểm

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-06-14 11:12:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Brand Manager - Mã tin đăng: 2047086. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

HYPERION CO., LTD

Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 98 Tô Ngọc Vân, Quảng An, Tây Hồ, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Tiếp thị / Marketing , Bán lẻ / Bán sỉ , Bán hàng / Kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
10/07/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây