BRAND MANAGER

CÔNG TY CỔ PHẦN CHUỖI THỰC PHẨM TH
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
166 nguyễn thái học, p. quang trung, tp. vinh, nghệ an
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- People Management & Capability Development: Build the team to work well together; Set up KPIs to evaluate performance; Support staffs to complete their responsibilities; Develop staff talent, with relentless focus on motivating team towards function goals, propose staff training & coaching
- Develop the assigned category and/ or brand marketing plan: monitor market, consumers & competitors to identify opportunities & recommend strategies; forecast volume to develop brand
- Innovation: explore feasibility of potential products which are in-line with company’s strategic focus; research & identify unmet needs to launch new brand / NPD; co-ordinate to implement NPD; plan & execute launching campaign
- Integrated Execution: ensure that marketing efforts (advertising, promotions, sampling, marketing assets, in-store…) are integrated (360 degree) within a consistent overall brand marketing plan
- Monitor plan execution: inconsistency with TH standards. Ensure highest possible quality output from agencies/suppliers via formal documentation of annual agency contracts, transparency reports, briefing process, audits and evaluations
- System Alignment: co-ordinate between external partners and internal departments to ensure the implementation of marketing activities, all aligned with the system. Create appropriate tracking procedures to ensure proper execution of these activities
- Brand Management: define positioning; create marketing programs; establish pricing strategy; build communication strategies; plan activations – promotions to build category connection with consumers. Define marketing DME and proper allocation across the Marketing mix elements to achieve brand profit objectives

Yêu cầu công việc

- People management skills
- Sales understanding
- Making marketing plan
- Good at communication, presentation & negotiation
- Preferred candidates having 5 years’ experience in the marketing function, 2 years’ experience in the same position – priority in FMCG
- Creative & strategic knowledge
- Problem analysis & solving skills
- BA degree or Post Graduate, Major in Marketing, Business Administration, Economics,…

Quyền lợi

- Attractive Rewards & Recognition Scheme.
- Competitive salary and bonus are commensurate with the capacity and work experience.
- Bonus 13th month salary, bonus on performance.
- Work in a professional, dynamic environment.
- Participate in the annual teambuilding and tourism activities of the Company, Attend Year-end Staff Party, Company Outing Trip annually.
- Participate in training programs of the Company.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws.

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-02-20 19:10:10

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin BRAND MANAGER - Mã tin đăng: 513609. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Số 6 Chùa Bộc, quận Đống Đa, TP Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing / Truyền thông / Quảng cáo, Thực phẩm / Đồ uống, Hàng tiêu dùng
Cấp bậc
Trưởng/Phó Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
13/03/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây