Brand Manager/ Trưởng phòng Quản lý thương hiệu

TAN HIEP PHAT GROUP
Mức lương
2.500, usd
Địa điểm làm việc
Bình Dương
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Organize, collect and implement the following tasks by brand: analyze and evaluate trends and potential competitors of beverage categories and consumer in the beverage market to propose alternatives
Define strategic goals, position new and existing brands / products of brand incharge to seek new business opportunities with new brands or to grow existing brands in the short, medium and long term to achieve to achieve the strategic goals of the Marketing Division
Build, develop and implement creative ideas - communicate for brands of brand incharge in order to reach consumers in the most impressive way so that they remember advertising, brand benefits; From there, create a buying desire to increase sales volume for the company.
Plan, set goals, identify, allocate resources, set procedures, guide work, train employees, and implement short, medium and long-term strategic actions. Marketing block aims to achieve short, medium and long term strategic goals of the company
Check and analyze the results of Marketing activities of brand incharge with target results, report results, provide necessary information, propose progressive actions
Develop and plan and implement, test, evaluate, analyze, improve by brand incharge: Objectives, strategy (distribution, advertising, pricing, products proposition), 360 communication campaigns for current and new brand/ product positioning , budget for Marketing activities (incl Market research) to increase market share, brand health, output, with reasonable costs, ensure spending is in the approved DMEC / Net Sales index to achieve optimal profit for the company

Yêu cầu công việc

Proficient in long-term, medium-term, and short-term Marketing strategy (4Ps) and coordinating brand business activities
Implemented creative work and TVC shooting >5 with international creative agencies, understood the role of Account, Ceative Director, Planner, Production House
Has extensive experience in Brand building from strategy to implementation of 360 media campaigns to the market and understand the IMC process
5+ years of brand management experience in FMCG, beverage industry preferred
Manage at least 2 brands in 2 different brand and control the budget independently. In which, 1 brand with very little budget and 1 brand with marketing budget are in the top 10 markets
Good in English

Quyền lợi

  • Laptop

  • Chế độ bảo hiểm

  • Du Lịch

  • Phụ cấp

  • Xe đưa đón

  • Chế độ thưởng

  • Chăm sóc sức khỏe

  • Đào tạo

  • Tăng lương

  • Công tác phí

  • Phụ cấp thâm niên

  • Nghỉ phép năm

  • Cập nhật gần nhất lúc: 2022-05-27 14:02:03

    Xem thêm
    Người tìm việc lưu ý:
    Bạn đang xem tin Brand Manager/ Trưởng phòng Quản lý thương hiệu - Mã tin đăng: 2657127. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

    Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

    Quy mô: Trên 1000
    Trụ sở: Số 219, Đại lộ Bình Dương, Thị Xã Thuận An, Tỉnh Bình Dương

    Thông tin chung

    Ngành nghề
    Tiếp thị / Marketing, Truyền hình / Báo chí / Biên tập, Quảng cáo / Đối ngoại / Truyền Thông
    Cấp bậc
    Quản Lý
    Kinh nghiệm yêu cầu
    Đang cập nhật
    Trình độ yêu cầu
    Đang cập nhật
    Số lượng cần tuyển
    Đang Cập Nhật
    Hình thức làm việc
    Đang cập nhật
    Giới tính
    Đang cập nhật
    Hạn nộp hồ sơ
    25/06/2022
    Mẫu CV đẹp

    Việc làm đề xuất liên quan

    Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

    Việc làm đã xem gần đây