Brand Manager

CÔNG TY CP ẨM THỰC CHẢO ĐỎ
Mức lương
thỏa thuận
Địa điểm làm việc
B00.09, Chung Cư Sarica, Phường An Lợi Đông, Thành Phố Thủ Đức, Hồ Chí Minh (Hồ Chí Minh)
Kinh nghiệm yêu cầu
đại học
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

Develop and manage rich & creative social media plans that attract qualified audiences to our owned properties (including facebook, instagram, youtube, website, zalo, etc.)
Monitor and report brand support expenditure to ensure it does not exceed budget defined in operational Brand plan.
Create and publish daily engaging content to fit with brand tone of voice
Develop short-term and long-term brand plans & targets in line with brand visions, strategies, KPIs
Handle communication between brand marketing and other inter-departmental functions to ensure the brand plan is effectively executed and consumer engagement activities are effectively implemented in the store.
Track and monitor brand implementation, performance from both internal & external available resources to ensure agreed brand activities are effectively executed and brand issues to be fully captured.
Analyse internal & external market research data in order to understand brand issues and market opportunities
Collaborate marketing designer, digital specialist and external resouces to plan and develop marketing materials for social media and enrich brand awareness at stores (including photo, video, article, guidebook, social post, POSM, ect.)
Collaborate with local store marketing to develop and implement successful consumer engagement activities that fit with brand voice, strategy
Collaborate with digital marketing to frequently measure effectiveness of social media performance

Yêu cầu công việc

Yêu cầu công việc

Well exposed to international influences (preferrable study abroad)
High integrity and honesty
Familiarity with social media platforms
Attention to detail, think /operate strategically, focus and drive for result
Hospitable, passionate
Proven at least 5-year experience in brand marketing (preferrable marketing F&B, creative agency, good content developer)
Sharp, energetic, dynamic, pressure adapter and agile player
Excellent creative thinker, communication and writing in English
Food and beer lover (American BBQ, craftbeer preffered)

Quyền lợi

Quyền lợi được hưởng

Having chances to get attractive company bonus every month/year
Company trip once a year + Joining party
Salary and position is reviewed 1 time a year
Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
Dynamic and sociable working environment.
Bonus by individual ability and company’s performance.

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-10-11 09:13:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Brand Manager - Mã tin đăng: 2237139. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Lầu 7, 195 Điện Biên Phủ, P.15, Quận Bình Thạnh, TPHCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Quản Trị Thương Hiệu (Branding)
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
đại học
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
11/11/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây