Category Assistant

CIRCLE K VIỆT NAM
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

I. Job Purpose:

Assist Line Manager to drive performance of the assigned category.

II. Job accountabilities:

1. Pricing: Check Retail Selling Prices of competitors bi-weekly to report to Line Manager.

2. Forms preparing:

  • Prepare Forms such as New product proposal, Item Status change, Item Master Modification, Item change price, Inactive request, Change Vender of Product.
  • Update products’ information to other teams (Merchandising Admin/Logistics team) such as: products’ sizes; products’ shelf life; delivery schedules.

3. Ordering:

  • Follow and make sure suppliers deliver stocks to stores/DC on time.
  • Make purchase orders daily then send to suppliers following purchase requests of stores.

4. Reporting:

  • Prepare reports following requests of Line Manager.
  • Get aging reports from DC/Operation Admin then contact with suppliers to exchange/return goods near expired date.

5. New supplier Listing:

- Support Line Manager in:

  • Prepare sales contract and get validated by Merchandising Admin.
  • Summarize the documents related: Business license of supplier, Bank account notification, Quality documents before sending to Merchandising Admin.

- Inform new suppliers about the delivery processes of goods and invoices.

6. Others tasks:

  • Check planogram of new stores before opening.
  • Confirm invoice-matching.
  • Inform information to Operations and follow up execution.

Yêu cầu công việc

  • Bachelor’s degree in Business or related field preferred.
  • Refer candidates who have working experience in retail company or Merchandising/Purchasing/Procurement/Supply Chain field.
  • Good command of English and computer skills.
  • Quick learning and hard-working.
  • Responsibility and commitment.

Quyền lợi

  • Máy tính xách tay

  • Bảo hiểm theo quy định

  • Chăm sóc sức khỏe

  • Đào tạo

  • Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2020-01-23 01:40:01

Xem thêm

Thông tin khác


  • Bằng cấp:
    Cao đẳng

  • Độ tuổi:
    21 - 25

  • Hình thức: Nhân viên chính thức

  • Thời gian thử việc: 2

  • Thời gian làm việc: 40 hour

  • Phúc lợi: Health Insurance Package

  • Ngày nghỉ: 15 days Annual Leave

Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Category Assistant - Mã tin đăng: 1066064. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Hồng Lĩnh Plaza, Lot 2, Street No. 9A, Bình Hưng Ward, Bình Chánh District, HCMC

Thông tin chung

Ngành nghề
Bán lẻ / Bán sỉ,, Thu mua / Vật tư
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
: cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
03/02/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây