CENTER ADMIN

YOLA
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

JOB DESCRIPTION

  • Record and account for stock and equipment importation, storage and distribution
  • Order office, cleaning, and other center supplies
  • Collect course fee payments and issue receipts
  • Daily/scheduled deposit of cash collected to HO account
  • Manage, disburse, reimburse and reconcile center petty cash, monthly staff budget, and monthly center activities budget
  • Organize, coordinate and facilitate center activities
  • Filing of contracts, documents and VAT invoices
  • Coordinate center marketing activities and YOLA campaigns with Center Manager/Supervisor and relevant HO personnel
  • Coordinate with Security and Cleaning staff to maintain center facilities and related equipment: clean, tidy, workable.
  • Coordinate with Security and building management to ensure center security and student safety
  • Ensure that center facility, equipment, First Aid Kit and fire protection system are in optimum condition – any depletion, fault, degradation or breakage are quickly fixed or replaced
  • Lead Occupational Health and Safety in the center and carry out prevention measures
  • Manage related administrative issues, assist center staff to de-escalate and resolve complaints wherever possible
  • Identify opportunities for center improvement, work process improvement and optimum service delivery to customers
  • Uphold company values and ethics and strictly follow company policies and management directives
  • Share Best Practices with other staff members and fellow centers
  • Perform administrative tasks as assigned by Center Manager and Director of Centers
  • Assist other center and YOLA staff as needed

Yêu cầu công việc

JOB REQUIREMENTS:

  • Minimum Bachelor Degree – preferably in Accounting/Finance or Administration
  • Good command of both Vietnamese and English
  • At least 1 year’s working experience. Strong preference is given to individuals with customer-facing or administrative experience in education and/or service industry
  • Strong customer service mindset, results-driven and striving for work excellence
  • Excellent administrative skills, good with numbers, record-keeping and attention to detail
  • High moral ethics and professional workplace behavior
  • Clean and tidy in appearance and has high grooming standard
  • Good organizational, planning, administration, reporting and analytical skills
  • Good communication, interpersonal style, solution-driven, and problem-solving skills

Quyền lợi

  • Bảo hiểm theo quy định

  • Du Lịch

  • Thưởng

Cập nhật gần nhất lúc: 2020-01-21 02:00:02

Xem thêm

Thông tin khác


  • Bằng cấp:
    Trung cấp

  • Độ tuổi:
    Không giới hạn tuổi

  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin CENTER ADMIN - Mã tin đăng: 1063728. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tran Hung Dao Street, District 1, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Giáo dục / Đào tạo,, Quản lý điều hành,, Kế toán / Kiểm toán
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
: trung cấp
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
07/01/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây