Chăm Sóc Khách Hàng

CÔNG TY TNHH COLUMBIA ASIA (VIỆT NAM)
Mức lương
thoả thuận
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh: 01 Nơ Trang Long, P.7, Q. Bình Thạnh, Tp.HCM, Bình Thạnh - Hồ Chí Minh: 08 Alexandre de Rhodes, P. Bến Nghé, Q.1, Tp.HCM, Quận 1
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• To take immediate remedial action if there is a complaint, then refer the problem to the programs and in-service meetings;
• Assist patients with wheel chair or any other requirements;
• Assist Marketing Dept. to consolidate and promote clinic/hospital services and facility information i.e. promotions, packages via brochures and pamphlets;
• Preparing invoices and collecting fee;
• Explaining about visiting hours, passes, admission kit, valuables, tariff sheets, phone activation…
• To provide customer care to patients and their relatives and/or entertain queries with regards to clinic/hospital services and facilities from the public or corporate clients;
• To be stationed at the counter at all times, unless called to attend to customers and patients;
• May assist with telephone appointments for consultants;
• Arranges for incoming and outgoing courier/ letters to be dispatched;
• Greets every customer/patient that walks into the medical center;
• Preparing and finishing the medical charts for patients
• Assist in coordinating the health check for corporate/ non corporate clients;
• To be the contact point in handling complaints, compliments and feedbacks;
• Distribute daily newspapers and enquiries about the patient’s stay;
• Performs other related duties, as and when necessary
• Arranges for any other services requested by patients and relatives, e.g. taxi phone calls;
• Report any unusual activities that occur at the facility to the marketing dept.;
• Receiving, answering and transferring phone calls;
• To hand out and compile the feedback forms and collect data for analysis;

Yêu cầu công việc

Preferably with 1 – 2 years of experiences
Conversant in English OR Japan both oral and written.
Be able to work under high pressure and work rotating shift
Good interpersonal and communication skills
At least Colldge&039;s Degree in English/Hotel management/tourism or related.

Quyền lợi

Thời gian làm việc: Rotational shiftwork (44 hrs/week)
Thử việc: 02 months
Phúc lợi:
Thưởng tháng 13 theo chính sách Công ty
Thưởng tháng khi đạt doanh thu
Bảo hiểm nhân thọ, sức khỏe, tai nạn 24/24
Phụ cấp khác :Phụ cấp ca đêm
Chế độ từ quỹ công đoàn: lễ, tết, sinh nhật, ốm đau....
Xem xét điều chỉnh lương hằng năm theo chính sách Công ty

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-06-03 18:22:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Chăm Sóc Khách Hàng - Mã tin đăng: 2755033. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: 107-109-111 Nguyễn Đình Chiểu, Phường 6, Quận 3.

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn / Nhà hàng, Du lịch, Y tế / Dược
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
2
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/06/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây