Chuyên Viên Bán Hàng Hành Chính (Sales Administrative Specialist)

CÔNG TY TNHH TOTAL VIỆT NAM
Mức lương
thỏa thuận
Địa điểm làm việc
➢ 111 Pasteur, Quận 1 - Quận 1 (Hồ Chí Minh)
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

Special Price program:


Update management regarding special prices and develop local special price work instructions and training materials as appropriate.


Prepared special prices set-up (e.g. disbursement) documents/templates:


- Monthly Accrual & Reconcile the balance of Monthly Accrual and Actual Reimbursement


- Pre-agreement Minutes & Reimbursement Minutes


- Update and alert management the Reimbursement Status and the rate of Special Price vs Turnover of Each SDs


- Report Monthly: Special Price per Key Account, Strategic Distributors (SDs), Professional Strategic Distributors (PSDs), Volume Generated from Special Price Report


- Train and Guide other marketing member on setting special price procedure


Confirm customer program eligibility and determine customer specific entitlement:


Prepare Key Account Incentive (KAI), Loyalty program accrual for accounting on time.


Update to Sales & Line Manager tracking status report of actual, claim balance.


Evaluates program effectiveness / suggest improvement opportunities implementation of distributor offer.


Proposes update / improvement of KAI, Loyalty program and processes payment of reimbursement.


Evaluation proposal of KAI, Loyalty expensive with Line Manager


Audit all program related to the spending of KAI, Loyalty, event,… and prepare the audit report accordingly


Involve in the projects of Commercial Operation Department, Overlapping Prevention Projects…


Data Collection


Data processing & analysis


Incentive Program:


Prepare Incentive program (for Distributor and Sub-distributor) guidelines, documents and template


Train all Distributors and customers and related departments regarding the Incentive programs and deploy them; monitored the performance and settle the reimbursement and etc…


Account reconciliation (actual vs. accrual) for Incentive programs and ensured timely settlements and accruals.


Update Management the total Incentive Amount paid to SDs


Conducted performance audits per contract/agreement schedule for related special prices, Incentives and communicate results


Other assigned jobs from Line Manager from time to time

Yêu cầu công việc

Yêu cầu công việc

University graduate, economic/trading/finance bachelor preferred


Accounting/Financing or assistant to sales experience /pricing knowledge


Good organization, planning, analysis and Computing Skill


Teamwork and functional understanding of the company


Minimize 3 years at the same position in a fast pace Sales environment


Good English & Vietnamese proficiency

Quyền lợi

Quyền lợi được hưởng

Competitive Compensation and Benefit


Health Care for you and your family


15 days full paid leave annually

Cập nhật gần nhất lúc: 2019-11-06 20:00:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Chuyên Viên Bán Hàng Hành Chính (Sales Administrative Specialist) - Mã tin đăng: 962509. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Khu 9 - xã Thạch Sơn - Huyện Lâm Thao - Phú Thọ

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chính Văn phòng, Kế Toán Tổng Hợp
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
06/12/2019
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây