Chuyên viên khách hàng trọng điểm - On-Premise Executive (Mekong)

SUNTORY PEPSICO
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Cần Thơ
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


Role: Build volume and revenue in On-Premise channel by selling in Sales Development objectives and Initiatives establish during the Annual Operating Plan. Develop and execute business programs, leverage efficient call coverage, and ensure all assigned accounts comply with Suntory PepsiCo performance standards and commitments


Accountabilities:


1. Grow volume, revenue and share in assigned accounts



  • Develop and keep updated an account plan to the Suntory PepsiCo standard (ASAP)

  • Ensure all key decision makers within the account are wired

  • Call on all wiring assignments as planned

  • Develop account specific standards for merchandising range, promotions, pricing and equipment

  • Develop, sell, and execute Customer Development Agreement with identified customers.

  • Monitor On-premise Budget.


2. Execute plans with assigned customers



  • Call on each customer per customer wiring plan

  • Communicate standards and customer commitments to the field

  • Issue a promotion calendar on a timely basis

  • Maintain a physical presence in the field to reinforce the account strategy with field locations

  • Monitor performance and compliance, taking corrective action where necessary

  • Get customer feedback-direct phone


3. Identify & Win New Business



  • Identify and evaluate new business opportunities (new distribution / new customers) & develop targets

  • Work with field locations to exploit new business opportunities

  • Co-ordinate and acquire new business

  • Align the system to call on new accounts & outlets


Yêu cầu công việc



  • University graduation. 3-4 year experience in Sales FMCG

  • Good understanding of selling & distribution system

  • Experience in On-premise channel (Horeca, Hotel, Entertainment, Transportation,...) and especially experience in Canteen & Catering sub-channel is preferable

  • Taking initiative & proactive approach

  • Good negotiation, communication and problem solving skills

  • Cooperative, independent and self-motivated. Ability to deal with conflicts and handle high pressure

  • Good commands of English & computer usage 


Quyền lợi


  • Chế độ bảo hiểm

  • Du Lịch

  • Phụ cấp

  • Chế độ thưởng

  • Chăm sóc sức khỏe

  • Đào tạo

  • Tăng lương

  • Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-03-12 16:00:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Chuyên viên khách hàng trọng điểm - On-Premise Executive (Mekong) - Mã tin đăng: 1755762. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Số 88, Đường Hữu nghị, KCN VSIP, xã Phù Chẩn, huyện Từ Sơn, tỉnh Bắc Ninh

Thông tin chung

Ngành nghề
Bán hàng / Kinh doanh , Hàng gia dụng / Chăm sóc cá nhân , Thực phẩm & Đồ uống
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 năm
Trình độ yêu cầu
: cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
01/03/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây