Chuyên Viên Quản Lý Chất Lượng Cuộc Gọi (Sony Project)

CÔNG TY CỔ PHẦN RELIA VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Report, analyze and coordinate with Team Leader to keep KPI target and Customer Service process.
- Propose solutions and solve problems arising in the working process.
- Monitor and evaluate inbound or outbound calls and other communication channels (Chat, Email, Store) to ensure that any information is correctly transmitted to customers by agents.
- Participate in the design of call script, quality assurance standards and formats.
- Plan training, coaching for new and old agents on a daily, weekly and monthly.
- Coordinating and supervising the agents working process.
- Knowledge, process and attitude training for agents. Responsible for providing technical specifications, key processes related to delivered products; Resolve customer requests and find the best solution to provide Answers to agents.

Yêu cầu công việc

- Problem solving skills, creativity and electronic knowledge base.
- At least 1 year of Quality Assurance (QA) experience in Call Center.
- Team work, training and coaching skills.
- Good in using Microsoft Office, Excel and Power point.
- Organizational, planning and management skills.
- Good English reading and writing.

Quyền lợi

- Participating in social insurance and health insurance with full salary.
- 13th month salary and periodic salary increase.
- Professional environment, modern office, working equipment provided by the company.
- 14 days of leave/year.
- The Trade Union, travel, party and enjoy holidays, Tet, joys, birthdays, ..
- Lương thỏa thuận theo năng lực.
- Negotiable salary according to ability.
- Periodic health examination.

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-09-16 14:12:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Chuyên Viên Quản Lý Chất Lượng Cuộc Gọi (Sony Project) - Mã tin đăng: 2194297. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Tòa nhà Relia, Số 77 Lê Trung Nghĩa, Phường 12, Quận Tân Bình, TP. Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng, Điện / Điện tử / Điện lạnh, Quản lý chất lượng (QA/QC)
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
2
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
16/10/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây