Community Manager

LEROY MERLIN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


As a Community Manager you will be responsible for creating online and offline engagement with our customers and our various stakeholders. You will work closely with the Head of Marketing and you will play an integral role to ensure visibility, accessibility, and credibility for LEROY MERLIN Vietnam:
- Set, plan and implement social media and communication campaigns
- Provide engaging text, image and video content, in line with the Content Manager, for all social media and professional accounts
- Build and maintain multiple communities (customers, workers, designers) and encourage engagement
- Respond to communities’ members in a timely manner
- Identify key opinion leaders and buzzing trend to leverage on them
- Monitor, track and report on feedback and online reviews
- Organize and manage events to boost brand awareness
- Build relationships with customers, industry experts and journalists
- Stay up-to-date with digital technology and social networks trends

Yêu cầu công việc


You are curious by nature and have a great general knowledge. You always follow the latest trends and it gives you excitement to create the ultimate buzz. People say that you are at ease in every situation: your sense of humour and your analytical skills help you to communicate with everyone, no matter the type of population.
++ Experience and hard skills
- Minimum 2 years of experience in a similar role with proven track record
- Bachelor/MBA degree in Marketing, Communication, and/or Business Administration
- Experience planning and leading community initiatives
- Ability to identify and track relevant community KPIs
- Ability to measure and analyse website traffic
++ Soft skills
- Desire and motivation to work in a start-up environment
- Entrepreneurial spirit: creativity, perseverance, high involvement and self-management
- Excellent interpersonal, verbal & writing communication skills in both Vietnamese and English
- Would be considered as key advantages
- Experience in a marketplace or a platform business
- Experience in setting up new brands in Vietnam
- Experience serving inhabitants to build and improve their homes
+++ Benefits
- Competitive salary and bonus depending on experience
- Sign-on bonus negotiable function of starting date
- Competitive health insurance
- Dynamic workplace: young, active and international work environment
- Contribute to the exciting growth of a new business

Quyền lợi





Competitive salary and bonus depending on experience





Competitive health insurance





Dynamic workplace : young, active and international work environment


Cập nhật gần nhất lúc: 2020-01-15 12:30:06

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Community Manager - Mã tin đăng: 1056200. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

LEROY MERLIN

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Quảng cáo/Khuyến mãi/Đối ngoại, Marketing, Internet/Online Media
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
15/01/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây