Concierge/ Nhân viên hổ trợ tiền sảnh

Mức lương
5 tr - 6 tr vnd
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


A. General purpose of the position:


Duty at the main door of lobby to greet patient/ visitor upon arrival or departure


Opening the door when patient/ visitor coming in or out


To provide location information to patient where they wish to go,


To assist patient if they need wheel chairs.


B. Key duties and responsibilities:


Duty at the main lobby


Poster & gesture:


§ Remain in a standing position for extended periods of time.


§ Giving direction with full hand


§ Getting along with customer a few steps if possible


Opening the door


§ To open the door whenever customer, patient approaching to the door


§ Keep the door close if no use


§ Ensure door is cleanliness at all times


Greeting customer:


§ Greeting & welcome all customers step into main entrance with positive & warmest attitude


§ Greeting say “Good morning, good afternoon upon customer passing by the door


Providing information


§ Be familiar with the hospital locations to provide information to patient/ customer correctly


§ Take responsibility to keep information updated if any new or change of the locations as well renovation


§ To provide information to customer/ patient with attention, compassionate enthusiasm and proficiency


§ Anticipate needs of customer/ patient to proactively offer assistance


Wheelchair:


§ Proactively identify if patient would need wheelchair upon their arrival or at the main lobby


§ Enthusiasm assists patient’s family to use wheel chair


§ To ensure wheel chairs are ready at the morning and to collect them back in the afternoon


§ To ensure wheel chairs are working in good condition, to report to maintenance if any issue


Water dispenser:


§ To check water dispenser as daily schedule


§ To change water dispenser when the drinking bottle of water is 5% left


§ To ensure the cotton cover of water dispenser is clean


Other assignment


- To observe the brochure display at the main lobby to ensure they are well display


- To observe the cleanliness at the main lobby, call Pan Pacific quickly when it’s dirty


- To pay attention to the poster’s content which is displayed at the main lobby in order to providing information to customer upon being asked, to remove poster if no use, and to ensure poster set up at the appropriate area


- Undertake other assignment by Patient service senior or FOM


Customer services


- Keep smile and be friendly


- Be able to anticipate patient and visitor’s needs


- Treat all patients and visitors as valued customers, making them feel comfortable and welcomed


- Answer patients questions thoroughly to the best of ability,


- Use appropriate body language to make patients feel welcome and cared for


Complaints handling :


- If patient/ customer request to see manager or director. Invite patient to sit on the customer service office, then inform customer service staff to receive patient/ customer


Teamwork


- Coordinate with front office staff to provide well-organized and efficient services to patients


- Respect and cooperate with front office staff to ensure the best possible overall patient services, including sharing work, helping out, replacing absent staff, etc.


Yêu cầu công việc


1.     Qualification: At least high school’s degree


2.     Experience: Have experience in Customer Service fields such as: Hotel, Airport, Insurance, Tourism… will be preferable.


3.     Skills and knowledge:


- Courteous, neatly dressed


- Have team spirit         


4.     Foreign language(s): Can use English is a plus


Quyền lợi

  • Chế độ bảo hiểm

  • Đồng phục

  • Chăm sóc sức khỏe

  • Đào tạo

  • Tăng lương

  • Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2020-07-06 12:30:28

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Concierge/ Nhân viên hổ trợ tiền sảnh - Mã tin đăng: 1415024. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhà hàng / Khách sạn , Du lịch , Hàng không
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/07/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây