Contact Center/ Call Center Manager (Quản lý Call Center)

PERSOLKELLY VIETNAM
Mức lương
dưới 40 tr vnd
Địa điểm làm việc
Lâm Đồng
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 10 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

To improve overall services and performance of Inbound Contact Center Regular to Client customers, it is critical for Project Operations Manager to institute an experienced outsourcing services to help provide energy services Inbound Contact Center Regular comprising the agent, team leader and supervisor. The services provided to customers shall be in accordance with the Service Standards from Client.
The role requires candidates to be able to fulfill and commit to below

Taking part in improving quality of all units in CX & System within agreed development period
Planning and executing strategically Operation through forecasting, rostering, monitoring, briefing, coaching, and others.
Reporting to General Manager/CC Director for any abnormalities in operation
Following and making sure all team members are actively involved activities Service
Handling escalation cases from customers to ensure due process is adhered properly with highest customer service-oriented mindset
Monitoring, make sure all member of team actively involved in the activities of Quality Service
Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs
Doing the responsibility and authority in accordance with the business processes defined by Client
Improvement and Motivation Program
Developing personal performance and team members such as training, briefings, seeking information latest, and others
Responsible for monitoring CS agents in terms of quality and quantity to meet operational requirements from Clients
Contact Center Client and its analysis.
Management and Assessments
Managing an Inbound team comprises of Team Leaders, Trainer, QA and CS agents in all aspects of a call center context.
Attending Weekly Meeting with Clients to share insights and highlights of operation.
Supervising a dynamic team to support Client managed services to team members through rostering, monitoring, briefing, coaching, and others.
Attending to ad-hoc tasks as assigned by General Manager or Client.
Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly and monthly bases.
Taking decision about problems that occurred in the entire program that supports service

Yêu cầu công việc

Manage team at least 60 agents/ team member
Good at English
At least 1 year experience in Operation Manager position in Call Center/ Contact Center or at least 2 - 3 years experience in Customer Service Leader/Supervisor position in Call Center/ Contact Center

Quyền lợi

Phụ cấp
Chế độ thưởng
Đào tạo
Chế độ bảo hiểm
Tăng lương
Chăm sóc sức khỏe
Nghỉ phép năm
Du Lịch

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-08-03 21:03:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Contact Center/ Call Center Manager (Quản lý Call Center) - Mã tin đăng: 2149720. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

PERSOLKELLY VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 10 năm
Trình độ yêu cầu
: đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
23/08/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây