CRM Supervisor

AL NABOODAH INTERNATIONAL VIETNAM CO.,LTD
Mức lương
thương lượng
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Other tasks assigned by line manager.
- Provide daily weekly and monthly reports to the General Director. Analyze all customer feedbacks/complaints per month/per quarter/per year.
- Communicating and negotiating with external parties (e.g regulators/local authorities, auditors, etc.)
- Implement customer care on daily basis and support sales and after sales with customer complaint handling.
- Be the expert in the CRM system: Control all Customer database of sales and after-sales for all dealerships; compose policy and procedure.
- Train new hires on operating and properly using a CRM system.
- Provide reports on customer feedback/complaints reports to Sales Team Leader or Management.
- Analyze customer complaints with a focus on complaint reduction.
- Coordinate with global CRM team for CSI surveys, CRM activities etc.
- Follow-up and implementation of high-quality CRM services.
- Follow-up sales and daily CRM procedures.
- Receive and record all information of customer demands & complaints via hotline.
- Monitor data quality and ensure proper transaction.
- Work with BDC, Marketing & Sales to manage Leads in daily business.
- Plan and implement customer relationship management strategies that will encourage customers and retain their loyalty.
- Support Sales and Services in preparing CSI improvement action plans as required.
- Prepare management reports for CSI improvements and support the implementation of new developed CSI management tools.
- Manage daily customer survey by phone on customer satisfaction (Sales & After-Sales).
- Help with the development and implementation of CRM strategies and customer growth programs.

Yêu cầu công việc

- Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint).
- Effective verbal & written communication.
- At least bachelor’s degree.
- Data-oriented work experience with good analytical capabilities is a plus.
- Good at English in four skills.
- 2+ years of experience in CRM systems and marketing platforms.
- Highly detail-oriented with good organizational skills.

Quyền lợi

• Salary + quarter bonus + 13th Salary + Mobile and transportation allowance + Long-service award

• Premium Healthcare package for yourself and family.

• School fee allowance for 2 kids

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-06-26 18:32:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin CRM Supervisor - Mã tin đăng: 2830865. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

AL NABOODAH INTERNATIONAL VIETNAM CO.,LTD

Quy mô:
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng, Marketing, Internet/Online Media
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
16/07/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây