CS Chatbot Analyst Team Leader

CÔNG TY TNHH ONPOINT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Operation - Daily tasks:

- Understand Chatbot's Key performance metrics and performance measurement activities

- Target and propose Chatbot's Strategy and Direction

- Evaluate, give feedback for Chatbot knowledgebase and answer script for Chatbot

- Analyze logs and feedback to improve customer satisfaction with artificial intelligence products

- Work closely with the related teams to improve user interaction of artificial intelligence products

- Manage a team of artificial intelligence trainers

- Report the performance of Chatbot to high-level managers Development

- Project-based tasks:

- Build, maintain, and expand new Bots for new stores, based on existing knowledgebase and intent scenarios.

- Work closely with the line manager and related teams to propose and improve the CRM system

- Develop a new way of working to adapt requirements about automation tools, CRM, system connection to derive deep insights and identify trends, patterns, and relationships from high-volume high-dimensional data of CS/CX

Yêu cầu công việc

- Bachelor’s degree or equivalent, preferably in Business Administration.

- At least 3 years of relevant experience in Business Development, Field Check, Customer Service, preferably in the field of Tech, FinTech, E-commerce

- At least 1 year's relevant experience in Chatbot, Chatbot for Customer Service is a plus

- Having a data-driven mindset in the process optimizing

- Strong analytical skills and able to make judgments based on logical reasons

- Well-developed interpersonal and communication skills. Fast learner, adaptive and flexible. Highly responsible, committed, willing to go the extra miles to fulfill business & organization goals

- Self-motivated, independent learner, and enjoy sharing knowledge with team members

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2023-02-06 08:36:00

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin CS Chatbot Analyst Team Leader - Mã tin đăng: 3222178. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH ONPOINT

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
12/02/2023
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây