Customer Care for German and English Market

FOCUS ASIA
Mức lương
thương lượng month
Địa điểm làm việc
hồ chí minh , quận 3
Kinh nghiệm yêu cầu
1-2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Quality Control:
- Coordinating with Product team to create, develope, and evaluate products.
- Coordinating with Operation Manager for regular quality checking in Hanoi and Danang: Car supplier, Tourguides, Hotel inspection
- Inspection trips if needed.
- Assessment fornew Tourguides.
- Annual Tourguide Training in the North,-, Central,- and South of Vietnam
- Quality check of Tourguides (Accompany Tourguides on group tours)
- Tourguide development program (Nachwuchsförderung)
Customer Service:
* Holding 24-hour Service hotline
- Coordinating with Operation to deal with suppliers (hotel / airlines…) to solve problem on spot (services complaining, lost luggage...)
- Writing reports to Agent after solving problem on spot.
- Coordinating with Sales person in charge to solve problem on spot.
- Quickly researching and investigating issues that concern a customer.
- Responding to issues such as service inquiries, problem resolution.
* Taking care of the feedback/questionnaires, coordinating with relevant departments (Operation / Product) to work with suppliers for complaints after trip, then write weekly reports to Product team about hotels with most complaintas well as hotels with good compliment by clients. Same for guide, CC will write feedback about guides to Operation Manager.
- Relaying information in a concise and clear manner.
- Based on that outcome, Product team, and Operation Manager will have a good overview about the hotels, guide and services in order to improve / choose the best services for future, Product team may share to all of the company monthly the report of hotels: which one are not good to use anymore –if any…
* Accompanying guests in case of problem (stolen items, accidence.. )
- Building customer relationships and loyalty.
- Creating work schedules weekly (get the list of coming groups from system to have a good overview about the clients’ features: VIP clients, groups, honeymoon..., in order to take well care of clients.)
* Selling optional tours for clients on spot.
- Other tasks when needed: translation: German – English or vice versa…

Yêu cầu công việc

* Customer Service Skills:
- Dealing with customers and clients in a courteous, professional and diplomatic manner.
- Able to handle unreasonable expectations.
- Able to handle complaints, aggressive customers and difficult situations.
- Visiting important accounts and clients to maintain good relations.
- Analysing and planning workflow.
- Effectively presenting information.
- Establishing and maintaining positive customer relationships.
- Able to adapt tone, language and style for different customers and situations.
- Willing to work nights, weekends, and holidays.
- Root-cause analysis.
* German Native is priority.

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-02-21 16:10:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Care for German and English Market - Mã tin đăng: 495766. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

FOCUS ASIA

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Người nước ngoài, Khách sạn / Du lịch, Biên phiên dịch / Thông dịch viên
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1-2 năm
Trình độ yêu cầu
cử nhân
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
23/03/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây