Customer Care Representative (Temporary)

ROCHE VIETNAM CO., LTD
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


* IF YOU WOULD LIKE TO APPLY FOR THIS JOB, PLEASE COPY AND PASTE THE FOLLOWING URL INTO YOUR BROWSER:
https://bit.ly/32N1F0t
THE DIRECT APPLICATIONS VIA THAT LINK WILL BE PRIORITIZED.
Duration of contract: 3 months
Summary
Responsible for single point contact, flawless execution of customer orders and inquiries and effective handling of customer complaints, if any.
Essential Duties and Responsibilities
•Expedite customer orders entry into the available order process system, including keeping customers informed of their order status
•Respond to customer inquiries and problems and / or complaints and resolves product problems by clarifying the customer's complaint; determining the cause of the problem; selecting and explaining the best solution to solve the problem; expediting correction or adjustment; directing requests to others who can supply the necessary information or service and following up to ensure resolution.
•Proactively foresee possible delays or complications and plan strategies to avoid or minimize them
•Communicate with customers to identify their need/expectations and make appropriate adjustments to meet those needs
•Follow up customers to ensure they receive optimal value from purchased products
•Attract potential customers by answering product questions; suggesting information about other products. Recommend potential products suitable to the customer by collecting customer information and analyzing customer needs
•Maintain proper record of the customer and related activities for reference purposes
•Responsible for requesting approval for the movement/allocation of stocks among warehouses to ensure inventory availability to fulfill customer orders.
•Perform other tasks that may be assigned from time to time.
Reporting to Customer Care Manager

Yêu cầu công việc


Education Background
Bachelor's degree in Administration, Marketing, Finance, Accounting or a relevant discipline from a recognized university / tertiary institution.
Experience required
At least one year of related experience, preferably with a Multinational Company.
Experience in using SAP (SD model) is a must.
Qualifications
• Effective Communication Skill
• Good interpersonal Skill
• Creative Problem Solving and Negotiation Skill
• Complaint Handling Skill
• Time Management Skill
Language Skills
Ability to read and comprehend simple instructions, short correspondence and memos. Ability to write simple correspondence. Ability to effectively present information in one-on-one and small group situations to customers, clients, third party vendors and service providers and other employees of the Company.
Conversant in both English and Vietnamese (conversational & writing).
Other Skills and Abilities
Must possess knowledge of Microsoft Office applications (Outlook, Word and Excel).

Quyền lợi





In accordance with Company Policy


Cập nhật gần nhất lúc: 2019-11-16 12:10:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Care Representative (Temporary) - Mã tin đăng: 974534. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

ROCHE VIETNAM CO., LTD

Quy mô:
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chánh/Thư ký, Dịch vụ khách hàng, Thời vụ/Hợp đồng ngắn hạn
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
10/12/2019
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây