Customer Care Supervisor

CÔNG TY TNHH COLUMBIA ASIA (VIỆT NAM)
Mức lương
thỏa thuận
Địa điểm làm việc
➢ Hồ Chí Minh (Hồ Chí Minh)
Kinh nghiệm yêu cầu
Đại Học
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Monitoring and supervising staff to ensure that operation work flow and standard operating procedures are implemented and carried out efficiently.
Staff scheduling smartly for efficiency in which communications regarding assignments and chains of command must be clearly stated.
Responding and handling promptly to any customer’s requests for service and/or complaints in a friendly effective manner.
To manage customer service operations which includes patient registration, telephone services, medical records, casher, and night shift audit, to ensure customer satisfaction and maximize clinic’s efficiency and effectiveness.
Performing any other jobs related to duties and tasks as assigned.
Developing (training and motivating) staff within department to establish and maintain a productive working environment for Company.
Co-ordinating with related department regarding work assigned or joint marketing programs/ promotions.
Adhering a professional image at all times for staff through supervision and training to ensure that policies and procedures and complied with the highest standard of service. The duty includes compilation and review daily reports, logs and lists, and billings and revenues reports as well.

Yêu cầu công việc

Possess good managerial and leadership, negotiation, communication and interpersonal relationship skills and good judgment.
At least 3 years of working experience in customer relations in hospital/hotel
Have good command in both Vietnamese and English language (Written and spoken)
Bachelor of Hotel Management or Marketing or Business Administration

Quyền lợi

Quyền lợi được hưởng

• Salary and position is reviewed 1 time a year
• Bonus by individual ability and company’s performance.
• Company trip once a year + Joining party
• Having chances to get attractive company bonus every month/year
• Dynamic and sociable working environment.
• Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-04-04 12:52:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Care Supervisor - Mã tin đăng: 2568676. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: 107-109-111 Nguyễn Đình Chiểu, Phường 6, Quận 3.

Thông tin chung

Ngành nghề
Chăm Sóc Khách Hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đại Học
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
26/04/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây