Customer Experience Design Lead - Digital BankHeadhunt jobs

PAGE GROUP VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Be the change agent to bring customer-centric digital design to the front line of business solutions.
Description
* Collaborate with cross functions to ensure effective implementation of design.
* Test prototypes, collect responses, analyze and come up with innovative solutions.
* Analyze existing customer data and create research to collect necessary data.
* Be the voice of the customer to bridge the gap between the bank and customer.
* Identify customer pain point and opportunities by conducting research using different methods.
* Design end-to-end journey that solves user and business pain points.
Profile
* Bachelor&039;s Degree in Psychology/Design or related field. Master&039;s Degree is a plus.
* Experience in banking and digital banking is preferred.
* 5+ experience as researcher/ strategist in innovation, customer-centric services and designs.
* Basic knowledge of tools such as Sketch, Adobe CS, and InVision as well as basic knowledge of HTML.
* Strong business acumen.
* Proven experience in conducting research and delivery service blueprint concepts, storyboards.
Job Offer
* Be a change agent on the journey to digitalize the whole business.
* Professional working environment.
* Attractive package: Based salary + 13th salary + yearly performance bonus.
To apply online please click the &039;Apply&039; button below. For a confidential discussion about this role please contact Van Nguyen on +84 28 6284 8292.

Yêu cầu công việc

Bachelor&039;s Degree in Psychology/Design or related field. Master&039;s Degree is a plus.
Experience in banking and digital banking is preferred.
Basic knowledge of tools such as Sketch, Adobe CS, and InVision as well as basic knowledge of HTML.
Strong business acumen.
5+ experience as researcher/ strategist in innovation, customer-centric services and designs.
Proven experience in conducting research and delivery service blueprint concepts, storyboards.

Quyền lợi

Bonus

Healthcare Plan

Training

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-09-09 16:02:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Experience Design Lead - Digital BankHeadhunt jobs - Mã tin đăng: 2179834. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

PAGE GROUP VIETNAM

Quy mô:
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Người nước ngoài/Việt Kiều, Marketing, Ngân hàng
Cấp bậc
Trưởng Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
09/09/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây