Customer Experience Manager

URBOX - CÔNG TY CỔ PHẦN TIẾP THỊ SỐ TÔ QUÀ
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội, Vietnam
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

MÔ TẢ CÔNG VIỆC

Define and implement standards/procedures for ensuring the optimal customer experience
Oversee the hiring, orienting, and training of an organization’s customer experience team
Attend seminars, workshops, and conferences to improve on existing job knowledge.
Conduct surveys to gather information on customer opinion of rendered services
Conduct studies and research to discover new techniques necessary for improving customer experience
Utilize customer relationship management (CRM) tools in coordinating and monitoring customer experience operations
Establish communication mediums through which customers can readily contact a company and vice versa
Oversee the restructuring of an organization into a customer-focused establishment
Monitor the activities of the customer service team to ensure compliance with acceptable standards of customer service
Liaise with the production and creative departments to ensure delivery of high-quality products and services
Oversee the merchandising of products in an outlet to ensure it entices purchase
Utilize social media platforms in reaching out to customers to help resolve issues and provide quick responses to inquiries
Supervise the activities of the customer experience team to ensure their interaction with customers reflect positively on the company
Prepare and manage annual budgets in achieving set objectives and goals
Organize training programs for customer experience representatives in order to update their job knowledge and enhance their skills

YÊU CẦU CÔNG VIỆC

Customer Service Skills: They are able to courteously interact with clients to ensure a positive customer experience.
Education and Training: To become a customer experience manager, you require a Bachelor’s or Master’s degree in business administration, management studies, or in a related discipline. Prior experience (up to 3 years) in the field of technology UI/UX/CS or related field
Communication Skills: They are well versed in effectively interacting with clients and with the internal team to identify and process their requirements
Leadership Skills: Customer experience managers are able to organize and direct the activities of customer experience representatives to ensure the delivery of high-quality service to customers

Quyền lợi

Các lợi ích về phát triển cá nhân
Sự kiện team building
Lợi ích về chăm sóc sức khoẻ

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-05-18 17:32:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Experience Manager - Mã tin đăng: 2686789. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

URBOX - CÔNG TY CỔ PHẦN TIẾP THỊ SỐ TÔ QUÀ

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
12/06/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây