Customer Experience Senior Officer

MB AGEAS LIFE INSURANCE COMPANY LIMITED
Mức lương
2000
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Organize the implementation of service quality management, improve customer experience in order to create a connection between customers and the company, support to promote business activities, towards professionalism, efficiency and satisfaction customer please.
Customer research and customer experience analysis
- Support departments, especially Sales Domains and MKT in tasks that require understanding of markets and customers.
- Contribute ideas, provide consulting databases for departments, propose suitable campaigns to meet customers&039; needs;
- Collect and analyze information about the market (customers, competitors, market trends, ...), as well as factors affecting customer experience;
- Monitor, evaluate and analyze in-depth data on the behavior of each customer segment periodically and after the end of the campaigns;
Customer experience design:
- Track, monitor and measure the effectiveness of the customer&039;s experience journey after it has been improved, as well as issues that are likely to negatively affect the quality of the customer&039;s service experience.
- Research and update customer care policies in the market and competitors in order to promptly update management staff to adjust/change to suit customer needs and market situation.
- Propose policies, solutions, new ideas or improvement ideas to optimize customer experience;
- Develop standards required to achieve customer experience at each touchpoint, along the customer experience journey across both online and offline channels;
Other jobs:
- Make reports on projects periodically or irregularly as directed.
- Participate in other jobs and projects related to customer experience as assigned by direct manager.

Yêu cầu công việc

- Bachelor or post-graduate diploma in Economics, Banking, Finance, Marketing, Business Administration or related majors
- Knowledge related to market research, data analysis, statistics, customer experience, marketing, banking.
- Minimum 3 years of experience in market research and marketing.
- Data analysis and synthesis skills

Quyền lợi

Attractive salary package, 15 days of annual leave, Premium Healthcare for employee & family

Life & Cancer Insurance, Fitness Allowance

Professional, dynamic working environment

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-11-25 01:52:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Experience Senior Officer - Mã tin đăng: 3065099. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

MB AGEAS LIFE INSURANCE COMPANY LIMITED

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng, Bảo hiểm, Marketing
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
25/12/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây