Customer Experience Senior Officer

CÔNG TY TNHH BẢO HIỂM NHÂN THỌ MB AGEAS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Organize the implementation of service quality management, improve customer experience in order to create a connection between customers and the company, support to promote business activities, towards professionalism, efficiency and satisfaction. customer please.



  • Customer research and customer experience analysis



  • Collect and analyze information about the market (customers, competitors, market trends, ...), as well as factors affecting customer experience;

  • Monitor, evaluate and analyze in-depth data on the behavior of each customer segment periodically and after the end of the campaigns;

  • Contribute ideas, provide consulting databases for departments, propose suitable campaigns to meet customers' needs;

  • Support departments, especially Sales Domains and MKT in tasks that require understanding of markets and customers.



  • Customer experience design:



  • Propose policies, solutions, new ideas or improvement ideas to optimize customer experience;

  • Develop standards required to achieve customer experience at each touchpoint, along the customer experience journey across both online and offline channels;

  • Research and update customer care policies in the market and competitors in order to ly update management staff to adjust/change to suit customer needs and market situation.

  • Track, monitor and measure the effectiveness of the customer's experience journey after it has been improved, as well as issues that are likely to negatively affect the quality of the customer's service experience.



  • Other jobs:



  • Make reports on projects periodically or irregularly as directed.

  • Participate in other jobs and projects related to customer experience as assigned by direct manager.

Yêu cầu công việc


  • Bachelor or post-graduate diploma in Economics, Banking, Finance, Marketing, Business Administration or related majors

  • Minimum 3 years of experience in market research and marketing.

  • Knowledge related to market research, data analysis, statistics, customer experience, marketing, banking.

  • Data analysis and synthesis skills

  • Ability to work collaboratively with partners in other functional units; to influence and lead people across cultures at a senior level

  • Fluency in English speaking and writing 

  • Good communication and presentation skills

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Du lịch nước ngoài, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2023-02-04 16:54:42

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Experience Senior Officer - Mã tin đăng: 3196342. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH BẢO HIỂM NHÂN THỌ MB AGEAS

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
17/02/2023
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây