Customer Experience Senior Officer Ứng tuyển

CÔNG TY TNHH BẢO HIỂM NHÂN THỌ MB AGEAS LIFE
Mức lương
thỏa thuận
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job Purpose: Initiate, maintain and manage customer engagement and loyalty strategies aligned to the overall business strategy of MBAL.
Key Responsibilities:
NPS & Customer Journey:

Act as the MBAL’s expertise supporting the company teams with regards to customer journey mapping and analytics, Net Promoter Score (NPS) and Customer Effort Score (CES), build and maintain analytics and reporting engine that can translate high loyalty (NPS) and low effort (CES) scores into financial and other benefits, justifying the investment the company makes in adopting these tools and methodologies (ROI).
Design new and improved customer journeys across traditional and digital channels.
Analyse the customer experience through detailed customer journey maps illustrating all customer touch-points and flows between, identify and prioritize improvement opportunities.
Follow & Measure KPI of service quality to ensure customer satisfaction.

Loyalty & Customer Care Program:

Support & Implement MBAL’s loyalty and Customer Care program - in collaboration with respective departments to expand communication to MBAL customer & sale team along with ensure ROI campaign.

Persistency Management:

Support & tracking progress of Sub-projects & Manage ROI into Persistency Project based on 6 main factors: Quality Of Sale, Dunning Activities, Measurement, Method of Payment, Sale Management, Customers.

Yêu cầu công việc

Inter-process automation and control maturity level – re-alignment of processes with business strategy, craft process automation and control across the domains, customers and (distribution) partners.
PC literate in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).
Extensive experience in gathering and interpreting customer experience information;
A Bachelor’s degree in marketing, communications, advertising, business management, or in a related field preferred.
Solid knowledge of online customer engagement platforms and channels.
At least 2 years of experience as a customer experience officer, or a similar customer support role.

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-06-30 14:04:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Experience Senior Officer Ứng tuyển - Mã tin đăng: 2026469. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: Tòa nhà Bắc Hà, Số 219 Trung Kính, Trung Hòa, Cầu Giấy, Hà Nội.

Thông tin chung

Ngành nghề
Bảo hiểm, Ngân hàng, Tài chính / Đầu tư
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/06/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây