Customer Planning Assistant - Hyper

UNILEVER
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job Descriptions

Customer Strategy and Business Plan

Manage the customer P&L for the customer and by categories, counterparts and budget planning
Generate insights for the assigned customer/channels (store layout, traffic)
Develop in- store communication activation for channel/customer initiatives
Develop and guides implementation of customer events
Develops the customer strategic business plan for his/her respective customer. Work out a joint customer business plan for his/her respective customer. Lead and execute Joint Business Planning according to the Global standards together with the customer.
Work out a Target Group Management strategic plan for METRO for existing businesses
In charge of in- store extra visibility/highlight display, not execution
Works in close collaboration with de Category Managers for the category input, and with customer marketing for the customer/channel plan
Develop relationship with customers
Develop and implement a promotional plan with clear roles and objectives of how to drive promotional sales in C&C linked to OPSO program
Develop, implement and execute a Cell Approach plan in close collaboration with the customer, Category managers and BUD’s
Work closely together with Category Managers/Trade Category Directors in order to have strategic alignment with Unilever DT business focussing on Wholesalers
Develop and execute a market development plan for Target Groups other than big traders in close collaboration with Customer Marketing
Implement Customer audit
Provide clear objectives and deliverables for the field team, under responsibility of Field Operation Team

Negotiation

Manages overall levels of Customer Investments for his customers
Closes the deal with the Customer by negotiating the trade terms, trade funding, and counterparts according to the UL strategy on his/her customer
Monitors Customer Performance by tracking customer contribution and market share for major categories

Plays active ambassador role

Participates actively to the account managers meetings, looking at the best solution for the business even if not in line for his/her customer
Acts as active ambassador of Unilever at the customer and of the customer at Unilever

Job Requirements

Two to three roles in Customer Marketing/Trade Category Management and Account Management / Field Sales (when wanting to pursuit a Customer Development career)
4+ years of experience
Customer Facing experience combined with Brand Building experience is ideal

Cập nhật gần nhất lúc: 2023-06-01 18:15:10

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Planning Assistant - Hyper - Mã tin đăng: 3552185. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

UNILEVER

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Entry Level
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
01/01/1970
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây