Customer Relationship Manager - Trưởng Phòng Chăm Sóc Khách Hàng

CÔNG TY CỔ PHẦN NHỰA OPEC
Mức lương
800 - 1.500 usd
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Planning and delivering CRM policies across the company (Customer Care/Customer Relationship Management) following closely with the company’s development strategy.
- Implementation:
+ Collect comments from customers to improve service quality before, during and after sales; ensuring the highest satisfaction for customers;
+ Visiting VIP Customers and Regular Customers to encourage and develop customer loyalty
+ Implement plans/programs/policies/events for CRM work as assigned by the General Director;
+ Collect comments on the effectiveness of post-deployment programs;
- Research, develope and implement Sales solutions;
- Establish relationships with suppliers, partners, and customers to serve the company's business strategy
- Other jobs required by the General Director
* WORKING TIME & LOCATION:
- Working time: 8:00 AM - 5:00 PM on Monday to Saturday morning, lunch time: 12:00 PM - 1:00 PM
-Work location: Level 13 BIDV Tower, 194 Tran Quang Khai Street, Hoan Kiem, Ha Noi
* BENEFIT:
- High salary and attractive commission
- Working in professional environment, good conditions will be provided to promote personal abilities, with opportunities for promotion and personal development
- The welfare package is fully in accordance with the Labor Law, Corporate Law, Law of the State the current social insurance


Yêu cầu công việc

Experience:
- At least 3 year experience at the position of Head / Deputy Head of Customer Care Department at large enterprises;
- Age: 30 years and older;
Skill:
- Good English communication. Toeic certificate 650 or higher or equivalent;
- Active, enthusiastic, creative thinking, good-looking appearance;
- Good communication and presentation skills; good voice
- Ability to work under high pressure;
- Willing to travel in Vietnam and abroad
Degree:
- Graduate from universities with degree in economics, trade, business administration or similar;


Quyền lợi

  • Máy tính xách tay

  • Bảo hiểm theo quy định

  • Du Lịch

  • Phụ cấp

  • Thưởng

  • Chăm sóc sức khỏe

  • Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2020-03-17 01:30:01

Xem thêm

Thông tin khác


  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Relationship Manager - Trưởng Phòng Chăm Sóc Khách Hàng - Mã tin đăng: 1199334. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Lô 16, Đường 206 - Khu A, KCN Phố Nối A, Đình Dù, Văn Lâm, Hưng Yên

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng,, Quảng cáo / Đối ngoại / Truyền Thông
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
23/03/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây