Customer Service

TEK EXPERTS CO., LTD
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

What we’re looking for :
Dynamic, passionate and proven people who want to make a positive difference with the people they work with and customers we support. You will have the ability to thrive in a fast-paced and challenging environment where everyone is empowered and committed to delivering the best in industry customer experience. Fluency in English (written and spoken) is a given, as is a ‘can do’ attitude and a thirst to learn and develop professional and soft skills.
Duties and responsibilities
- Make use of the appropriate information provided by the software and database systems to build problem resolution skills, and maximize the quality of support and the timeliness with which it is provided to customer
- Act as a liaison between client and customer on incident issues while maintaining the integrity of our level of service
- Identify and incorporate conflict resolution techniques
- Manage the lifecycle of the incident until resolution
- Identify and assign the incident to the appropriate severity level, category, priority, team, and engineer
- Triage incident service request by inbound and outbound phone calls, email or web portal as a point of contact

Yêu cầu công việc

- Effective business management– An ability to undertake root cause analysis. You will be a logical thinker and use relevant data to find trends, problem characteristics and solve
- University/College degree
- Good communication skill in English
- Strong relationship management– A collaborative nature and act as a technical advisor in strategic committees
- Strong communication skills– An ability to clearly communicate to customers who are in a critical stage escalation. Strong interpersonal skills, an ability to influence and English language skills are a must

Quyền lợi

Top office in a central location

Excellent working conditions, casual atmosphere, and state-of-the-art hardware

Excellent remuneration package

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-02-01 05:42:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service - Mã tin đăng: 2352166. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

TEK EXPERTS CO., LTD

Quy mô:
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng, IT - Phần mềm, IT-Phần cứng/Mạng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
02/03/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây