Customer Service Executive

DHL ECOMMERCE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
hồ chí minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Essential Duties and Responsibilities
Customer Service Management
We are currently seeking a Customer Service Executive to join DHL eCommerce Vietnam!
The Customer Service Executive will be required to deliver the full spectrum of DHL eCommerce Customer Service by providing professional, responsive and reliable service to our customers; contacting us through the various interaction channels. Incumbent will need to have the mind-set and attitude that Customer Service is a key differentiator of our business.
• Assist customers in resolving service issues, complaints and claims compensation promptly.
• Enhance service experience through delivering professionalism and empathy when dealing with each individual customer with varying needs and demands.
• Act as the primary contact for customers and liaise with vendors on the service delivery to customers.
Stakeholder Management
• Liaise with Operations Team and other functions to achieve prompt and efficient resolution of customer issues and queries.
• Actively promote the exchange and adoption of new processes, procedures and work instructions to create more efficient as well as productive work systems.
Process Management
• Provide responsive reply to general customers&039; email enquiries or via other interaction channels.
• Provide timely updates to customers on shipment tracking status.
• Promptness in arranging for shipment pick up or handling of exceptions.
• Timely management of complaints and claims compensation.

Yêu cầu công việc

Desired Skills / Qualifications
• Minimum 2 years of related industry experience
• Preferable with experience working in teams
• Good communication skills (English and Vietnamese)

Quyền lợi

Health insurance and social insurance regulated by Vietnam Labor Law

Professional trained by experts

Professional, dynamic working environment

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-02-18 18:10:11

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Executive - Mã tin đăng: 460687. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

DHL ECOMMERCE

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng, Vận chuyển/Giao nhận, Kho vận
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
12/03/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây