Customer Service Executive (Flight/Ticking)

CÔNG TY TNHH TRANSCOSMOS VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Scope of Work:

Responsible for customer cases related to the issuing of airline tickets (GDS). The Ticketing Team supports customers when changing information as permitted under the terms of their ticket purchases and interfaces with airlines as needed to serve the customer.

Responsibility:

• Resolve customer cases related to flight ticketing, including but not limited to rescheduling, corrections, changes, check-in problems.

• Issue tickets to customers via the booking system.

• Escalate support cases as per the company’s criteria.

• Achieve daily performance targets defined by the supervisor

• Ensure all cases are solved within the required timeframe following the company’s SOPs

Yêu cầu công việc

• Able to adapt to dynamic company culture and fast-paced working environment
• 1-year experience as Customer Support in the travel industry (Aviation/Flight booking agency) or Customer Service in Call Center
• Experience with airlines system (Sabre DCP/Vietjet/Bamboo), GDS (Sabre Red/Galileo/Amadeus) is preferred
• Good at English both written and spoken
• Willing to work under shifting mode (Night shift including: 3-4 days/month, from 10PM - 6AM)
• Willing to work on the weekend, national holidays, overtime if needed

Quyền lợi

• Performance appraisals every year
• Salary: 10.000.000 - 12.000.000 VND
• All devices for work (laptop, phone) is sponsored
• Extensive coaching and training
• Bonus, reward on achieving non-revenue KPI (up to 2.5 million/month)
• Social insurance, annual leave, recompense (holidays, Tet, 13-month salary)
• Annual health checkup

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-07-23 04:00:39

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Executive (Flight/Ticking) - Mã tin đăng: 2130876. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Tầng 8 và tầng 10, Tòa nhà SCETPA, Số 19A đường Cộng Hòa, Phường 12, Quận Tân Bình, Thành Phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Du lịch, Dịch vụ khách hàng, Ngành nghề khác
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
2
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
23/08/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây