Customer Service Executive (Travel/Ota Project - Ticketing Team)

CÔNG TY TNHH TRANSCOSMOS VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Scope of Work:
Responsible for customer cases related to the issuing of airline tickets (GDS). The Ticketing Team supports customers when changing information as permitted under the terms of their ticket purchases and interfaces with airlines as needed to serve the customer.
Responsibility:

Achieve daily performance targets defined by the supervisor
Escalate support cases as per the company’s criteria.
Issue tickets to customers via the booking system.
Ensure all cases are solved within the required timeframe following the company’s SOPs
Resolve customer cases related to flight ticketing, including but not limited to rescheduling, corrections, changes, check-in problems.

Yêu cầu công việc

Have knowledge in the aviation industry which is familiar with policy for the domestic market: Vietjet, Bamboo, Vietnam Airlines, ….
At least 6-month experiences in Customer Service or Call Center or Booking air ticket
Able to adapt to dynamic company culture and fast-paced working environment
Willing to work under shifting mode (Night shift including: 3-4 days/month, from 10PM - 6AM)
Willing to work on the weekend, national holidays, overtime if needed
Good at English both written and spoken

Quyền lợi

Salary: 10.000.000 - 12.000.000 VND
Annual health checkup
Bonus, reward on achieving non-revenue KPI (up to 2 million/month)
Extensive coaching and training
All devices for work (laptop, phone) is sponsored
Performance appraisals every year
Social insurance, annual leave, recompense (holidays, Tet, 13-month salary)

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-03-08 07:10:01

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Executive (Travel/Ota Project - Ticketing Team) - Mã tin đăng: 1761919. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Tầng 8 và tầng 10, Tòa nhà SCETPA, Số 19A đường Cộng Hòa, Phường 12, Quận Tân Bình, Thành Phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng, Hàng không, Tư vấn
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
08/04/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây