Customer Service Manager

CÔNG TY TNHH TRANSCOSMOS VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Attending Weekly Meetings with Clients to share insights and highlights of operations.
Manage the day- to- day operations and ensure delivery of all client KPIs and targets.
Conduct regular one- on- ones with direct reports to review individual performance, and the performance of their team and offer ongoing developmental coaching.
Create a positive work environment through employee engagement; resolve employee relation issues in a professional and timely manner.
Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly, and monthly basis.
Participate in cross- functional meetings to review information received from operational support functions- Training, HR, Quality, WFM, IT- and partner to define action plans that resolve issues and drive continuous improvement.
Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs.
Attending to ad- hoc tasks as assigned by the Senior Operation Manager/General Manager or Client.
Responsible for monitoring agents in terms of quality and quantity to meet operational requirements from Clients.
Develop and implement strategies to optimize operational efficiency, including process improvements, resource allocation, and workforce management.

Yêu cầu công việc

Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
Proven experience as an Operation Manager or similar role.
Having experience in Content Moderation is a plus.
Willingness to work a flexible schedule.
Ability to thrive in a fast- paced and dynamic environment, managing multiple priorities and deadlines.
Fluent English both spoken and written.
Exceptional communication skills, both verbal and written, with the ability to interact effectively with customers, team members, and stakeholders.
In- depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
Excellent analytical and problem- solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-28 20:20:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Manager - Mã tin đăng: 4844870. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Tầng 8 và tầng 10, Tòa nhà SCETPA, Số 19A đường Cộng Hòa, Phường 12, Quận Tân Bình, Thành Phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/12/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây