Customer Service Manager

CÔNG TY TNHH ONPOINT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Reporting to the Head of Operation, you will be responsible for:

  • Lead the development of customer excellence projects, programs, and processes intended to help the organization understand, analyze, and create a positive customer experience along every touch point
  • Research on customer experience and innovation in terms of best practices, methodologies, and tools applied within and beyond the e-commerce industry
  • Gather intelligence related to the needs and wants of current and targeted customers; design and integrate systems and processes to support the collection and synthesis of customer feedback
  • Identify innovation opportunities in customer experience, develop and prioritize initiatives with business leaders and stakeholders that will encourage differentiation and customer loyalty
  • Conduct proof-of-concept on new approaches for successful roll-out and adoption by the businesses
  • Develop measurement tools, as well as change and communications programs, to continuously improve the adoption of best practices throughout the organization
  • Work closely with other business functions to incorporate customer experience strategies and seek out opportunities to improve the customer experience
  • Align and govern the customer experience and the adoption of innovation frameworks across the organization

Yêu cầu công việc

In order to succeed in the role, you should ideally have: 

  • Bachelor’s or Master's student at a reputable university
  • Prior experience in strategy/planning, consulting, project management, consumer behavior, operations, or data analytics
  • Strong experience in managing cross-functional projects. Ability to manage complex and competing priorities, conflict management, and resolution skills are required
  • Excellent communication skills and ability to manage cross-functional stakeholders that are not under his/her direct supervision
  • Capable of gaining deep consumer insights and a strong understanding of customer experience & innovation strategies by synthesizing quantitative and qualitative data
  • Strong structured analytical abilities, effective communication, and presentation skills are a must
  • Working knowledge of technical/analytical toolsets such as SQL, GA, and Tableau is a plus

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2023-03-10 13:45:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Manager - Mã tin đăng: 3319005. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH ONPOINT

Quy mô: 20-50 nhân viên
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
10/04/2023
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây