Customer Service Officer

CÔNG TY TNHH DZINE FOOD SOLUTIONS
Mức lương
8 - 12 triệu
Địa điểm làm việc
TP.HCM
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

RESPONSIBILITIES
Keep customers updated on the latest products via interactive communication tools such as SMS, phone calls, Facebook/ Instagram Messenger, Zalo, Whatsapp, ETC to increase sales.
Build sustainable relationships and trust for the brands through interactive communication channels such as group/ community, Google Business, Trip Advisor, Grab Food, and Shopee Food.
Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolutions.
Manage the Customer Database of all brands and do the weekly report on customer satisfaction report to submit to HOM and Operation Department.
Follow communication procedures, guidelines, and policies
Maintain a positive attitude focused on customer satisfaction. Put our customer’s experiences as a priority if there are any conflicts.
Brief the operation team of all the guest&039;s feedback, complaints, ETC, always follow up and follow through on a timely basis, unless IT&039;s urgent.
Make a phone call to a certain group of customers to check out the service quality of an individual brand.
Manage all customer communication channels such as hotline phone calls, Facebook/ Instagram Messenger, Zalo, Whatsapp, ETC. to help generate sales leads.
Support other tasks from MKT Department
Understand key customer individual needs and address these to other departments for high-satisfaction service delivery.

Yêu cầu công việc

REQUIRED EXPERIENCE:
-Fluent in English.
-Social media savvy & good communication skills
-Well-organized and can multi-task
-Must be familiar with: Microsoft Office Tools & Google Tools (Drive, Sheet, Docs, etc.), Facebook/ Instagram Business Suite.
-Attention to detail.
-Ability to work under pressure & deadline
DESIRED EXPERIENCE
-Good Communication and writing skills
-Demonstrated ability to interact with customers and third parties that reflects highly on the Company’s Standard
-Problem-solving, reasoning, motivating
QUALIFICATION
-Bachelor&039;s degree in Hospitality Management or related field.
-Equivalent work experience. Must be fluent in English, both verbal and written.

Quyền lợi

WORKING TIME:
Monday to Friday (08:30 AM - 05:30 PM)
TRAINING OPPORTUNITIES:
- Chances to learn from experienced leaders and managers
- Promotion opportunities
- On-the-job training all the times
WORKING ENVIRONMENT:
- Friendly and supportive colleagues
- International working environment
ALLOWANCES:
- Social Insurance will be paid after 2 months of probation
- Meal and parking allowances
- Union welfare
- Annual leave 12 days/ year
- Competitive salary, allowances, bonus, service charge, Tet holiday bonus, gift,...

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-10-11 22:12:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Officer - Mã tin đăng: 3011686. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

CÔNG TY TNHH DZINE FOOD SOLUTIONS

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng, Ngoại ngữ, Du lịch/Nhà hàng/Khách sạn
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
2
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
07/11/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây