Customer Service Officer

CÔNG TY TNHH KAPLA VIETNAM
Mức lương
thoả thuận
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh: 78-80-82 Đường 17A, Bình Tân - Hồ Chí Minh: 414/16-18 Tân Kỳ Tân Quý, Tân Phú
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Customer care:
Actively collect, and bring to Centre/Academic Manager’s attention, concerns and feedback from parents relating to customer service, teaching quality, students’ progress, and anything else in order to continuously improve centre overall customer satisfaction ratings.
Follow company’s customer experience journey procedure to ensure regular and quality interaction with parents and students to provide parents information about students’ progress, assessment results, school information…
Be the contact point between parents, students, and centres. Support parents in providing information, handling customer feedback, requests, and concerns.
Understand individual parent’s wants and needs to give the best possible support and give prompt action when needed to ensure the highest level of customer satisfaction.
Supporting teachers in class:
Work with foreign teachers and actively identify students in need of support. Deliver tutoring sessions for students when needed.
Understand the curriculum and act as a teaching assistant in the class for foreign teachers.
Checking students’ homework before class and reminding parents/students to complete homework.
Support teachers by preparing materials and classrooms for assigned classes.
Re-enrollment:
Engage with parents, with support from the Academic and Centre teams, to promote re-enrollment.
Administration and others:
Support admissions work with tasks such as placement testing and arranging classes when required
Support with centres activities and events.
Any other tasks assigned by line manager that reasonably fall within remit.
Greeting parents and students at the door prior to class time and support them getting into centres/classrooms.
Maintain/update student/class information in the company system.

Yêu cầu công việc

Learning attitude
Independent and teamwork
Shift working and weekends
English communication

Quyền lợi

- Competitive salary, negotiable depending on candidate&039;s ability
- Be trained on job knowledge
- Annual team building activities with the company
- Full welfare policy according to the regulations of the company and the state

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-11-10 14:52:05

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Officer - Mã tin đăng: 3050860. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

CÔNG TY TNHH KAPLA VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Giáo dục / Đào tạo, Kinh doanh / Bán hàng, Dịch vụ khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
5
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
07/12/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây