Customer Service & Online Coordinator

TPF
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
HỒ CHÍ MINH
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

To form part of our team of experts in Ho Chi Minh city, we are looking for an English speaker, a highly motivated Customer Services & Online Account Coordinator to handle orders across every channel for TPF online stores:
- Division : Sales Support Department
- Position : Customer Service & Online Coordinator
- Working time: 6h00 Am – 3h00 Pm, Monday – Friday
- Working place: Level 2, Broadway D, 152 Nguyen Luong Bang, District 7, Ho Chi Minh
- Website : https://www.tpf.com.au/
This role encompasses duties of customer services, inquiries handling and operation of the TPF Online store in Australia:
Handle and support online order of customer
- Assist customers with new orders, order follow ups, payment related issues or invoicing requirements following TPF Group policy;
- Provide smooth and efficient customer services including complaints handling, claim adjustment for customer satisfaction;
- Handle order, update and solve all customer’s requirements within required time frames;
- Receive online order from customer; contact and maintain relationships by communicating with customer via phone, email, skype, live chat;
Online store Operations: Website, promotion campaigns and stock management
- Plan, conduct and manage promotions / campaigns to attract customer and increase sale through online channel;
- Other tasks assigned by team leader or manager to accomplish the role of a CS & Online Coordinator;
- Assist, coordinate with production, purchasing team to ensure stock for shop;
- Manage and update websites: product, price, product description, stock and promotion campaign…
- Input data in internal system (as need be);

Yêu cầu công việc

Skill and Experience
- Have great customer service mindset;
- Be confident to take phone call in English;
- Be an enthusiastic multi-tasker who can maintain a cool and professional approach even in stressful situations;
- Be a great communicator in English: verbally and in writing;
- Be a strong team player with ‘can-do’ attitude and good time management skills;
We welcome candidate with or without experience in customer service, online shop management, sale coordinator; however logical thinking with a business mindset is the key to be a successful candidate.

Quyền lợi

Unlimited sick leave

Good working facilities

Lunch and coffee at work

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-02-16 20:10:07

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service & Online Coordinator - Mã tin đăng: 433225. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

TPF

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng, Bán hàng, Biên phiên dịch
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
23/03/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây