Customer Service Representative – Airline Industry

TDCX (MỚI)
Mức lương
1000
Địa điểm làm việc
Quốc tế
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Handle inquiries from customers and provide first contact resolution via various contact
channels (emails/voice) in a timely and accurate manner
• Provide accurate and efficient processing of reservations or support work relating to
mileage redemption, ticketing related matters and effecting changes to schedules
• Liaise with backend support or relevant departments for effective solutions to problem
resolutions
• Share gained knowledge with team members, keep self up to date on any new
• Works effectively in a high energy, team-oriented environment
product/program/promotional updates
• Any other duties and responsibilities that may be assigned to you by the management from
• Maintain member accounts whenever there are changes in their profiles
• Achieve KPI and productivity requirements
• Execute service recovery actions resulting from service shortfalls at any contact channels
• Send program related collaterals and forms
• Identifies and communicates trending or emergent issues through the appropriate channels
implementation, maintenance and continual improvement of the Quality Management
System of TDCX.
time to time, within your category of employment in the organization and for the effective

Yêu cầu công việc

• Preferably with 2 year(s) of working experience in the related field (relevant airline and ticketing
experience. However, fresh graduates are encouraged to apply.
• Candidate must possess at least a Bachelor&039;s Degree, Post Graduate Diploma, Professional Degree,
Master&039;s Degree, any field.
• Excellent Customer Service skills. Must have a knack for understanding customer needs and enjoy
connecting with them on a personal level
• Excellent verbal and written communication skills in English and the language of supporting market
• High level of accountability and the commitment to follow a single issue through to resolution, no
matter how difficult the issue may be
• Detail-oriented, organizational skills and time-management skills
• Team player who thinks quickly on his or her feet and is capable of creative problem solving
• Demonstrates good judgment and decision making

Quyền lợi

Monthly incentive bonus

Medical Insurance coverage

Free flight ticket and Working Visa

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-11-06 07:42:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Representative – Airline Industry - Mã tin đăng: 3046299. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

TDCX (MỚI)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng, Hàng không/Du lịch, Overseas Jobs
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
04/12/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây