Customer Service Senior Trainer

PRUDENTIAL VIETNAM ASSURANCE
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 8 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

This role is to:

Responsible for evaluating training needs, designing and providing training materials, planning and deliverying training activities.managing, tracking training road map.

1. Training:

  • Identify training needs by evaluating strengths and weaknesses
  • Translate requirements into trainings that will groom employees for the next step of their career path
  • Develop or oversee the production of classroom handouts, instructional materials, aids and manuals
  • Direct structured learning experiences and monitor their quality results
  • Deliver training courses both in soft and technical skills when needed
  • Maintain updated records of training curricula and materia

2. Planning:

  • Collaborate with other section in Ops to make training activities in the assigned zone on the monthly basis.
  • Build annual training programs and prepare teaching plans

Schedule regular training sessions (e.g. monthly or quarterly)​

3. Supervision:

  • Supervise training activities (training days, compliance, training attendance…) in the assigned zone.
  • Assess training effectiveness to ensure incorporation of taught skills and techniques into employees work behavior
  • Periodically evaluate ongoing programs to ensure that they reflect any changes

4. Supports:

Provide strong support to assigned tasks such as design training materials, both in soft & technical skill, prepare to organize training programs

5. Internal & external relationships: Maintain solid & effective collaboration with co-workers in Ops and other departments

Yêu cầu công việc

Qualifications

  • University or college degrees, preferably in Education, Law, Marketing, Economics, Business Administration, Insurance.

Experience

  • Certification from talent and training associations a plus
  • Two (2) years’ previous experience as a trainer, corporate training specialist, or related position
  • Work experience as a Customer Service Trainer or similar role
  • Proven experience in designing multiple training events in a corporate setting
  • Proven ability to master the full training cycle
  • Familiarity with traditional and modern training methods, tools and techniques
  • Familiarity with talent management and succession planning
  • Experience in sales or customer service positions is a plus
  • Familiarity with interactive learning activities
  • Experience with technologies

Quyền lợi

  • Máy tính xách tay

  • Bảo hiểm theo quy định

  • Du Lịch

  • Xe đưa đón

  • Thưởng

  • Chăm sóc sức khỏe

  • Đào tạo

  • Tăng lương

  • Chế độ nghỉ phép

  • Chế độ tập thể dục

Cập nhật gần nhất lúc: 2020-02-21 19:20:02

Xem thêm

Thông tin khác


  • Độ tuổi:
    Không giới hạn tuổi

  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Senior Trainer - Mã tin đăng: 1143362. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: 2 Ben Can Giuoc Street, District 8, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Giáo dục / Đào tạo,, Ngân hàng,, Bảo hiểm
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 8 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/03/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây