Customer Service Supervisor

Mức lương
17 tr - 22 tr vnd
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 10 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


● Planning and executing strategically Operation through forecasting, rostering, monitoring, briefing, coaching, and others.


● Highly involving in identifying agent gaps and offer prevention plan accordingly


● Responsible for monitoring CS agents in terms of quality and quantity t


● Handling escalation cases from customers


● Handling and taking full responsibilities for escalation cases from client


● Taking full credits to train/retrain CS agents to sustain service quality and quantity


● Making sure all team members are actively involved activities Service Improvement and Motivation Program.


● Providing Performance Reports and analysis


● Making valid decisions on complaints, despite from customers or the client, which required special treatment, such as complaint are not resolved in a specified period in accordance with the Service Level Agreement, bulk cases, and others.


● Developing personal performance and team members training, briefings, seeking information latest, and others.)


● Monitoring, make sure all member of team (team leader and agent) actively involved in the activities of Quality Service Management and Assessments.


● Carry out all the above activities in accordance KPI set by the company


Yêu cầu công việc


●      Minimum of 3-year experience related to flight.


●      Ability to effectively manage cross-functional projects.


●      Experience in BPO industry and having OTA exposure is a plus.


●      Experience as team lead, supervisor, or manager desired.


●      Experience in managing to performance targets desired.


●      Experience working with a 24-hour operation desired.


●      Demonstrated problem-solving skills, strategic and analytical capabilities.


●      Good communication in English and Vietnamese.


Quyền lợi

  • Chế độ bảo hiểm

  • Phụ cấp

  • Chế độ thưởng

  • Chăm sóc sức khỏe

  • Tăng lương

  • Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2020-08-31 12:10:01

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Supervisor - Mã tin đăng: 1526606. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng , Quản lý điều hành , Hàng không
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 10 năm
Trình độ yêu cầu
: đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/09/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây