Customer Service Supervisor - Flight team (Callcenter)

CÔNG TY TNHH TRANSCOSMOS VIỆT NAM
Mức lương
30,000,000, 35,000,000, vnd
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

To improve overall services and performance of Inbound Contact Center Regular to transcosmos’ Client customers, it is critical for Project Supervisor to institute an experienced outsourcing services to help provide energy services Inbound Contact Center Regular comprising the agent, team leader and supervisor. The services provided to customers shall be in accordance with the Service Standards from transcosmos’ Client.
· Providing Performance Reports and analysis such as attendance, achievement, activities assigned, etc.
· Managing an Inbound team comprises of Team Leaders, Trainer, QA and Flight agents in all aspects of a call center context.
· Highly involving in identifying agent gaps and offer prevention plan accordingly
· Responsible for monitoring Flight agents in terms of quality and quantity to meet operational requirements from Clients
· Carry out all the above activities in accordance KPI set by transcosmos’ Client.
· Following and making sure all team members are actively involved activities Service Improvement and Motivation Program.
· Doing the responsibility and authority in accordance with the business processes defined by transcosmos’ Client.
· Taking full credits to train/retrain Flight agents to sustain service quality and quantity at par level.
· Voluntarily taking inbound calls to support operation, when needed.
· Planning and executing strategically Operation through forecasting, rostering, monitoring, briefing, coaching, and others.
· Monitoring, make sure all member of team (team leader and agent) actively involved in the activities of Quality Service Management and Assessments.
· Handling and taking full responsibilities for escalation cases from client to ensure lesson/experience learned and no re-occurrence.
· Developing personal performance and team members (Team leader and agents) such as training, briefings, seeking information latest, and others.
· Making valid decisions on complaints, despite from customers or the client, which required special treatment, such as complaint are not resolved in a specified period in accordance with the Service Level Agreement, bulk cases, and others.
· Handling escalation cases from customers to ensure due process is adhered properly with highest customer service-oriented mindset.

Yêu cầu công việc

● Demonstrated problem-solving skills, strategic and analytical capabilities.
● Experience as team lead, supervisor, or manager desired.
● Strong personality and leadership
● Result-oriented, problem solver, analytical skill, and customer-focused.
● Excellent command of spoken and written English and Vietnamese.
● Project management experience, able to work independently on multiple concurrent initiatives.
● Minimum of a bachelor degree in relevant field.
● Experience in flight ticket
● Minimum of 1-year experience level Supervisor in Callcenter
● Ability to effectively manage cross-functional projects.
● Experience in managing to performance targets desired.
● Disciplined and high motivated to motivate and encourage team for improvement.

Quyền lợi

  • Laptop

  • Chế độ bảo hiểm

  • Du Lịch

  • Phụ cấp

  • Chế độ thưởng

  • Chăm sóc sức khỏe

  • Đào tạo

  • Tăng lương

  • Phụ cấp thâm niên

  • Nghỉ phép năm

  • Cập nhật gần nhất lúc: 2022-05-27 15:02:04

    Xem thêm
    Người tìm việc lưu ý:
    Bạn đang xem tin Customer Service Supervisor - Flight team (Callcenter) - Mã tin đăng: 2629666. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

    Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

    Quy mô: Trên 1000
    Trụ sở: Tầng 8 và tầng 10, Tòa nhà SCETPA, Số 19A đường Cộng Hòa, Phường 12, Quận Tân Bình, Thành Phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

    Thông tin chung

    Ngành nghề
    Tư vấn, Dịch vụ khách hàng, Hàng không
    Cấp bậc
    Trưởng Nhóm / Giám Sát
    Kinh nghiệm yêu cầu
    Đang cập nhật
    Trình độ yêu cầu
    Đang cập nhật
    Số lượng cần tuyển
    Đang Cập Nhật
    Hình thức làm việc
    Đang cập nhật
    Giới tính
    Đang cập nhật
    Hạn nộp hồ sơ
    30/06/2022
    Mẫu CV đẹp

    Việc làm đề xuất liên quan

    Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

    Việc làm đã xem gần đây