Customer Service Supervisor (Outbound, Inbound, Chat)

CÔNG TY CỔ PHẦN RELIA VIỆT NAM
Mức lương
thương lượng month
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh , Quận Tân Bình
Kinh nghiệm yêu cầu
1-2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


- Monitoring and evaluating employees' work


- Manage/ monitor/ support agent in daily operation to ensure daily/ weekly/ monthly KPI


- Support knowledge and support information about technical, electronics for agents


- Develop plans for training and re-training for employees


- Support to resolve complaints with customers according to job requirements


- Experience in quality support and training, operational management in the field of customer care (priority for Technical)


- Good at planning and organizing, communication, presentation, negotiation, interpersonal and problem solving.


- Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly and monthly bases.


- Check attendance, calculate incentives for agents.


- Other tasks assigned by OPD


*** BENEFITS:


- Salary: Negotiate – based on actual ability of candidate


- Annual leave 18 days


- Annual salary increase


- Social insurance, health insurance, unemployment insurance in accordance with the law


- Health care (PVI) insurance package.


- International, fair and transparency working environment.


- The 13th month salary regime


- Annual company trip


Yêu cầu công việc


- At least 01 year experience as outbound, inbound, chat Supervisor/Team Leader (directly manage a team).


- Fluent English (both verbal and written) 


- Data-driven, self-motivated, can-do attitude, supportive mindset


- Good at planning and organizing, communication, presentation, interpersonal and problem solving


- Work independently and proactively take on new responsibilities


Cập nhật gần nhất lúc: 2020-06-03 15:30:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Supervisor (Outbound, Inbound, Chat) - Mã tin đăng: 1352728. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Tòa nhà Relia, Số 77 Lê Trung Nghĩa, Phường 12, Quận Tân Bình, TP. Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn, Dịch vụ khách hàng, Quản lý điều hành
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
1-2 năm
Trình độ yêu cầu
cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
03/07/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây